Én már visszaszámolok. És te??

2010. szeptember 23., csütörtök

Rossz hír :(

Sziasztok!


Belevágok a közepébe..szóval nagyon sok rossz kritikát kaptam mostanában...több ílletőtől is...:( Sokan irtak chatbe, hogy hagyam abba és hasonlók...
Voltak akik nem elégedtek meg a chattel és küldtek e-maileket is..:S Sajnos..
Ezért én ugy döntöttem, hogy nem fogom folytatni..Nem tudom miért irják...mert ha ennyire nagyon rossz lenne ti nem lennétek itt...azt is eltudom képzelni,hogy esetleg egy ember csinálja ezt de ebben nem lehetek biztos.
Nagyon rosszul esik ez nekem mert én tényleg örömmel irtam a törit..és még sok ötletem lett volna hozzá...de így.
A blogot nem zárom be...sőt lehet később folytatni is fogom..de ez nem biztos.
Nagyon sajnálom...én nagyon szomorú vagyok emiatt..
Mindenkinek köszönöm a komikat..(L)
Köszönöm a húsz rendszeres olvasót(L) és a több mint 7200 látógatót....!
Puszi..
Nagy ölelés mindenkinek!!(L)
Eyi

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. óóóó :(:(:(
    én sztem a chatba is egy ember iragotatt csak mindíg más néven és nem tudom miért kell vkivel ilyen köcsög lenni
    vagy aki ilyen rosszakat ír az egyáltalán vezet blogot ? nem hiszem..
    én szeretem ezt a történetet is és nagyon sajnálom hogy abbahagyod..
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én még csak ma találtam rá a blogodra és már el is kezdetem olvasni. Tényleg nagyon jó, nem értem, hogy mi jogon fikázák egyesek... főleg, hogy ők sem tudnának jobbat írni..
    Szerintem ne törődj az ilyen emberekkel! Ha szereted csinálni, akkor csináld! ÉS ha a rossz kritikák elszomorítanának... akkor néz rá azokra amiket mi küldünk, akik szeretik olvasni ezt a blogot és nem szeretnék, hogy abba hagynád.
    Ezért létszíves ne foglalkozz semmivel az íráson és azokon a követőkön kívül, akik számítanak rád.
    És semmi képen ne hagyd abba!
    XOXO Bogiii

    VálaszTörlés