Én már visszaszámolok. És te??

2010. május 11., kedd

1.fejezet

Sziasztok!

El is készült az első rész, remélem tetszeni fog,
mert elég nehéz volt megírni...Nagyon örülnék a komiknak
hogy tudjam tetszik-e nektek!
Pusszanat
Eyi




Minden egy februári napon kezdődőtt.Amikor beadtam a jelentekezésem Londonban a
Cambridge egyetemre.
Én Koller Klaudia vagyok 19 éves és pszihologiát tanulok immár 2 éve, de az utlosó két évemet
Londonban szeretném végig tanulni és ott szeretnék majd dolgozni is.Ez egy gyerekkori álmom és pár nap múlva kiderül, hogy amiért eddig dolgoztam abból lesz-e valami.Már csak 3 nap és megjönnek a válasz levelek az egyetemről.
Engem majd szétt vet az ideg hogy sikerül-e de a barátaim segítenek hogy ne gondoljak mindig rá és ez nekem nagyon sokat jelent.
Éppen most keltem fel reggel 7 óra van.Megyek elintézem a reggeli teendőimet majd utánna goo a suliba.
Szerencsémre az iskola nincs nagyon messze ezért nem kell korán kelnem.Nagyon hosszú volt ez a hétvége. Mivel sajnos egyik barátnőm sem ért
rá, hogy velem legyen egy kicsit.Ugyhogy már várom hogy találkozzunk az iskolában.
Annyira szeretek itt élni,főleg ilyenkor minden szép zöld..és olyan friss a levegő imádom a frissen nyirt fű illatát.
Ma mindenképpen beszélnemn kell a srácokkal meg a csajokkal is, hogy este átjöhetnének mozizni..vagy valamit csinálni.Na de végre itt vagyok.A Dorci a Fru, és a Máté már ott ülnek a padon.
-Sziasztok!-köszöntem nekik mosolyogva
-Szia-köszöntek kórusban
-Hogy vagytok??Mi jót csináltatok a hétvégén???-kérdeztem még mindig vidáman
-Jajjj Klau el sem fogod hinni milyen jó volt a hétvége....voltunk bulizni a Fru a Máté,Én és a Tomi aki szerintem ma nem jön ugyanis eléggé elázott de mégis csak tegnap volt 19 éves.Rendesen megünnepletük.-csacsogta Fru barátnőm akit imádok mindig beszél be nem áll a szája
-Hát igen elvoltunk és milyen helyes volt a pincér srác...még a számom is elkérte és azt mondta ma felhív, már alig várom remélem lesz valami-magyarázta vidáman Dorci
-Na jó csajok én azthiszem lépek nem érdekelnek a pasi ügyeitek inkább megyek a srácokhoz és beszélünk a csajokról-mondta Máté
-Hát igen mert az sokkal érdekesebb mint a mi ügyeink-mondta haragosan Dorci
-Jó jó nem kell felkapni a vízet, de én tényleg megyek lassan becsengetnek és nem szeretnék elkésni
tudjátok milyen Tóthné keresztben lenyelne és úgyérzem arra most semmi szükségem sincs és arra se, hogy feleltessen mert akkor valószínű, hogy meg is buktat
-De miért nem tudsz csak egy kicsit tanulni Máté??Nem vagy se hülye se analfabéta szóval egy 3-as simán megtudnál szerezni mindenből-kérdeztem tőle
-Hát nem én szerettem volna egyetemre jönni nem is érdekel amit tanulok csak elakarom végezni és kész, ahhoz pedig, hogy elvégezzem a sulit elég ha ketteseim vannak azokat tanulás nélkül is összeszedem és rengeteg szabadidőm marad-mondta vigyorral a képén.
-Tényleg Klau neked a napokban jön meg a válasz leveled az egyetemről ugye??-kérdezte Dorci izgatottan
-Hát elméletileg ma vagy holnap kell jönnie de hajjj ha tudnátok mennyire ideges vagyok ha most nem vesznek fel akkor az összes eddigi munkább romba dől...az a sok tanulás a minden..szóval reménykedem..-mondtam nekik
-Héjj nyugi ne parázz te vagy a legokosabb csaj akit ismerek szóval nyugi mélylevegő,relaxáció tuti hogy felfognak venni...-mondta Máté
-Ejhha Máté hát beléd meg mi ütött??Soha nem szoktál ilyen értelmesen megnyilvánulni mert hogyis szoktad mondani?? aha megvan ez nem a te stílusod..-mondta Fru vigyorogva
-Méghogy nem szoktam hahh...dehogyis nem csak maximum nektek nem értelemes és különben is a barátaimért bármit-mondta teljesen őszintén
-Köszi Máté rendes vagy hát végülis már nem parázok már ugyis megvan az eredmény szóval majd meglátjuk..
-De végülis igaza van sikerülni fog-mondta nekem Fru és megnyugtatólag átölelt
-Arra gondoltam mi lenne h kieresztenénk a gőzt gyertek át este csinálhatnánk valamit együtt
-Jól hangzik-mondta egyszerre a Dorci és a Fru
-Máté te jössz??-kérdeztünk meg
-Hát ki lesz ott??Mit csinálnánk??Hányig lennénk??-kérdezte idegesen
-Héjj nyugi nem bankot rabolnánk csak egy egyszerű mozizásra vagy valami nyugis dologra gondoltam de ha nem érsz rá nem kötelező csak egy ajánlat
-De de ott leszek akkor hétkor nálad??-kérdezett rá
-Rendben hétkor várok mindenkit-mondtam mosolyogva
-Na de mostmár menjünk mert teljesen kiürült az udvar még végén elkésünk.Sziasztok
-Okés akkor este.Sziasztok-mondtam és már indultam is az első órámra.
Ami Kognitív pszihologia ez nem tartozik a kedvenceim közé mert egy kicsit száraz nekem de hát ez van ahogy apu szokta mondani ahozz, hogy lásd a szívárvány el kell viselned az esőt is.És ez menniyre igaz.Végre itt vagyok a teremnél de a tanár még nincs bent ezért gyorsan leülök a helyemre és átnézem az anyagot.Jövöhéten keddre kell irnom egy zh-t is aminek nagyon nem örülök de hát sajnos ez van. Végülis már majdnem a felével készen vagyok.Na de milyen jó lenne ha felvennének az egyetemre ajjj....egyedül élnék Londonban dolgoznék, iskolábajárnék, nem sok 19 éves lány mondhatja el magáról, hogy a saját lábára tud állni ilyen fiatalon de én elmondhatnám. Apu vett nekem egy kissebb lakást nem messze az egyetemtől...bár munkahelyett nekem kell majd találnom de szerintem meg tudom oldani.És az is nagyon jó, hogy apu beleegyezett, hogy kiszállítatom a kocsimat és így nem kell mindenhova busszal járnom, amivel azért sok időt meg tudok sporolni.Annyira elgondolkodtam, hogy mire észbe kaptam meghallottam a csengő hangját.És ez azt jelenti, hogy mára ennyi volt mivel a magyar tanárnő beteg ezért elmarad az órám így mehetek is haza készüldöni az estére.
Haza fele beugrok a boltba és dobok össze valami finomat a többieknek nem is tudom mi legyen az....Dorci és a Máté nagyon szereti a Fanta szeletett szóval az lesz.Szerencsére a legtöbb dolog ami kell hozzá megvan otthon ezért nem kellett sokmindent vennem.Mikor hazaértem letettem a táskám és felmentem letusolni majd mikor már végeztem kimentem a szekrényemhez, valami ruhát keresni.Nem nagyon tudtam,hogy mit vegyek fel ezért egy egyszerű szürke topot és fehér rövidnadrágot választottam.A hajam copfba kötöttem feltettem egy kis alap sminket azaz szemceruza,szempillaspirál, és egy kis alapozó.Majd lementem és neki állatam sütni.Szerencsére hamar kész lettem és remélehtőleg ehető lett.Utánna pedig eldőltem a kanapén, hogy átrágjam magam egy száraz könyvön.De elaludtam rajt mivel a csnegő hangjára kezdtem el ébredezni.Rohantam is ajtót nyitni és ott álltak a barátaim.Gyorsan beengetem őket és kértem pár percet míg össze kaparom magam.Felrohantam a lépcsőn megmostam a fogam és az arcom majd teljesen felfrissülve téretem vissza a többiek közé.
-Bocsi srácok,csak nekiálltam az egyik kötelezőmnek és hát több mint valószínű, hogy elaludtam rajta mivel a csengőre ébredtemfel.
-Semmi gond.Na de mit nézünk??-kérdezte Dorci ugy vigyorogva hogy látszott mind a 32 foga
-Hát a filmről a Pattinak kellett gondoskodni-mondtam meg nekik
-Na akkor Patti mit szedtél össze nekünk??
-Hát hoztam pár filmet szóval figyeljetek Csajok Háborúja,Szüzet Szüntess,Vasember,State of Play
-Na okés nekem mindegy melyik egyikről se hallottam még-mondta Dorci
-Sztem legyen a Csajok háborúja mert az olan csajos-mondta vigyorogva Fru
-Sztem meg pont ezért nem lenne jó az mivel ha nem vettétek volna észre én is itt vagyok...sőt szóltam a Tomnak ugyhogy lehet ő is beesik-érvelt a mi Máténk
-Hát szerintem a State of Play jól hangzik-mondom el a véleményem
-Legyen az.Bármi csak ne valami csajos film-mondta fintorogva az egyetlen psi köztünk
-Okés akkor az lesz-mondta végül ki a nyertest a Patti
-Míg ők elkényelmesedtek a kanapén én addig hoztam be mindenkinek ücsit, meg a sütiből is szeltem és nagyon megnyugodtam amikor nem lettek rosszul tőle majd mikor már mindenki a helyén volt neki kezdtünk a filmnek.Megnéztünk érdekes egy film volt gondolkodni kellett rajta egy kicsit ezért nekem kifejezetten tetszett.Majd amikor vége lett mindenki szépen haza ment én még gyorsan elmosogattam meg össze rakodtam a nappaliban és utánna én i elmentem lefürödni hajatmosni megcsináltam ez esti teendőimet majd ágyban bújtam.
Reggel a telefonom ébresztőjére keltem majd gyorsan kimásztam az ágyból elvégeztem a reggeli teendőimet, a konyhából felkaptam egy almát és elindultam az egyetemre most nem találkoztam a többiekkel ezért azonnal bementem az előadó terembe leültem és vártam, hog bejöjjön a prof és megtartsa az órát.Ezt az órát nagyon szeretem tele van sokféle izgalmas, elképzelhetettlen dologgal ezért az idő nagyon gyorsan megy így hamar vége lett.Így összeszedtem a füzeteimet, könyveimet és átmentem a másik előadó termben ahol még két órám lesz és utánna már megint végzek.Bár ezek közül az egyik az unalmas és százaz Kognitív pszihologia szóval az lassan fog menni de nem lehet mit tenni. Mire ennek a gondoltam menetemnek a végére jutottam addigra már be is csengettek és elkezdödőtt az előadás...én pedig szorgosan neki álltam jegyzetelni mint mindig.Már vagy a tizedik oldalamat irtam tele amikor végre befejezte a prof., csak hát ugye ezzel csak egy baj van, hogy otthon kezdhetem kibogarászni és áttirni, hogy ne kelljen tíz percig koncentárlnom minden egyes szóra ha elakarom olvasni.Tehát megvan a mai programom.Az utánna lévő órám ugyanígy telt.Órák után bementem a könyvtárba egy könyvért ami majd kelleni fog de nagy mázlimra nem volt bent belőle egy példány sem ezért ugy gondoltam, hogy elmegyek a könyvesboltba és megveszem magamnak.Ezzel el is indultam bementem sikeresen megvettem a könyvet, majd utánna bementem még a boltba is, hogy tudjak otthon valami vacsit csinálni.Miután haza értem lepakoltam a cuccimat és felmentem az emeltre felfrissiteni magam.Gyorsan átöltöztem egy kényelmesebb ittoni ruhába ami egyújjatlan,kék topp-ból és egy fehér rövid nadrágból állt.Majd utánna lementem csináltam magamnak vacsit és leültem a tanulnivalóm elé.Viszonylag hamar végeztem utánna pedig gondoltam, hogy netezek egy kicsit.Fel is mentem a laptop-om ért, de amikor felértem megszólalt a csengő.Ezért gyorsan le is rohantam.Kinyitottam az ajtót és a postás állt velem szemben.Mire felfogtam, hogy lehet nála van a levél az egyetemről addigra nagyon ideges lettem.Gyorsan aláirtam megköszöntem, bementem a nappaliba és átnéztem a leveleket.Köztük volt a válasz levél is, remegő kezekkel kibontottam és elkezdtem elolvasni.


Gratulálunk!

Örömmel értesítjük Önt, hogy felvételt nyert egyetemünkre.
Egy dolgozonk felfogja keresni önt még a héten telefonon, hogy megbeszéljenek
pár részletet.
A tanév 2010. szeptember, 1.-jén veszi kezdetét.Tehát előtte nap lesz a beíratkozás ott fogja megkapni az órarendjét, a tankönyvlistát és a tanárai nevét.

Üdvözlettel:
Dora Alston


Nem akartam hinni a szememnek.De tényleg sikerült felvettek és augusztusban Londonba költözöm és miközben ezen gondolkodtam körbe ugráltam a lakást, kiabálva.
Majd miután ezzel végeztem felhívtam a szüleimet akik gratuláltak és nagyon örültek neki, de azért kicsit szomorúak is hiszen el fogok költözni egy másik országba.
Arra gondoltam, hogy felhívom a csajokat és közlöm velük is ezt a jó hírt.Ugyhogy bepötyögtem a Fruzsinak a számát és már csörgött is.
-Hallo-szólt bele
-Szija Fruzsiiii.Képzeld megjött a levelem az egyetemről és felvettek-magyaráztam neki boldogan
-Hát ez elképesztő gratulálok.Bár mi megmondtuk, hogy sikerülni fog.
-Igen, ti jobban biztatok bennem mint én magamban
-Nem látod magadta tisztán-mondta megrovoan
-Na de én végülis azért kerestelek, hogy meg szerepném ünnepelni és nincs -e kedvetek eljönni tartanánk egy csajos estét.Ti döntitek el ,hogy hova megyünk.-mondtam és közben majd kiugrottam a börömből.
-Igen, ez nagyon jó ötlet.Felhívom a Pattit és a Dorcit megdumájuk és írok egy sms-t, hogy hányra megyünk hozzád.
-Rendben.Köszönöm.Akkor most nem is zavarlak tovább.Puszi.Szia.Vigyázz magadra-mondtam
-Okés, akkor majd irok.Cupp.Mindig vigyázok-majd letette.
Én viszont még mindig nagyon pörgök.Ugyhogy felhívtam a Tomit és a Mátét is, hogy elmondjam a jó hírt.Ők is örültek és gratuláltak.Azt mondták, hogy hiányozni fogok, ami nagyon jól esett.
Majd miután letettem még leültem a laptop elé.Megnéztem pár dolgot.És neki is állhattam készülödni.Elmentem lefürödni, megmostam a hajam is.Mikor végeztemhogy akkor vettem észre ,hogy írt egy sms-t, hogy 10.30-ra itt vannak és mindenki eljön. Igy megszárítottam a hajam és kivasaltam.És neki álltam válogatni a ruháimat.
Elösször egy fehér mini farmer szoknyát akartam felvenni egy lila dekoltált felsővel, de aztán arra jutottam, hogy az túl merész az én ízlésemnek.Így inkább egy fehér csőnacit és egy szürke kicsit dekoltált paszolos felsőt választottam magamnak.Gyorsan felöltöztem, megfésülködtem és leültem sminkelni.A szemeimet füstösre csináltam meg egy kis alapozó,szem ceruza,szempilla spirál és már kész is voltam.Lementem a nappaliba Tv-t nézni míg megjönnek a csajok.MÁr vagy 10 perce néztem amikor megszólalt a csengő, gyorsan mentem kinyitni, de amikor kinyitottam nagyon meglepődtem ugyanis egy nemvárt személy állt az ajtóban.....

2 megjegyzés:

  1. jaj te kis cukrosmuffin :D:D
    szerintem nagyon jó lett, kíváncsi vagyok, hogy s mint lesz majd Londonban...
    szimpinek tűnik Klau, remélem ez így is marad!
    de a vége... az nagyon gonosz volt! ki jött?
    áááááááááááááááá
    siess a kövivel!
    pusszanat

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Eddig tetszik a történeted. Végre valami, ami nem vámpírokról szól.
    NE érts félre, de most kemény leszek. Ez csak olyan építő kritika jellegű. Akkor kezdem is:
    POCSÉK A HELYESÍRÁSOD!!!
    Egy csomó helyre elfelejtetted kirakni a pontot. A legtöbb esetben lemaradnak a szóközök a pontok és a kötőjelek esetében. Azt még senki nem mondta neked, hogy írott szövegben betűvel írjuk a számokat? (Kivéve persze az ilyen kaliberűeknél:15586321.) A halmozott írásjeleket majd elfelejtettem. Nem szabad ilyeneket csinálni: ???, !!!, ??. Ha nagyon kiakarsz emelni valamit, akkor kettőzd a magánhangzókat. Pl.: nagyoon. A vesszőkkel is komoly gondjaid vannak. Vagyis nagyon szükséged lenne egy bétára.
    Egyébként szimpatikus a főszereplőd, és ha lesz időm, tovább olvasom a történeted.

    Üdv: Limo87

    VálaszTörlés