Én már visszaszámolok. És te??

2010. május 13., csütörtök

2.Fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a kövit!Remélem tetszeni fog és
megtiszteltek pár komival:)
Pusszanat
eyi
(L)

2.fejezet

Amikor megláttam ki áll az ajtóban nagyon meglepődtem.Ugyanis Erik állt ott a volt barátom.Körülbelül 2 évig jártunk együtt, de rányitottam amikor az egyik barátnőmel csalt meg.Persze ezek után azonnal szakítottam vele, de mégis sokáig nagyon rosszul éreztem magam miatta.De szerncsére a csajok és a Máté segítettek kimászni belőle és ma már semmi bajom sincs.
-Szia Kicsim-mondta mosolyogva.Mivel régen így hívott.
-Hello.És nem vagyok a „kicsid“ az már régen volt és te elszurtál mindent.-mondtam neki kicsit sem kedvesen.
-Igen tudom, hogy elrontottam de próbáljuk megújra többet nem fordul elő ígérem-mondta mostmár kissebb mosolyal.
-Nem felejsd el soha nem jönnék össze veled újra.Már nagyon megbántam ami köztünk volt-és láttam ahogy ráfagy az arcára a mosoly..
-Ezt nem mondod komolyan.
-Óóóó dehogyisnem nagyon komolyan gondolom.És örülnék ha most elmennél mert várom a csajokat-mondtam neki és épp be akartam csukni az ajtót de oda rakta a lábát
-Ne, várj még egy kicsit.Én...én szeretlek, csak sokat ittam.Óriási hiba volt.-mondta már majdnem bedőletem neki. De visszagondoltam arra a pár hétre amit miatta át kellett élnem és azonnal nem tudtam sajnálni.
-Azt mondtam, hogy nem! Engem már nem érdekelsz túl léptem, tedd ezt te is-ezzel becsuktam az orra előtt az ajtót.
Szépen visszamentem a nappaliba és néztem tovább a Tv-t....elbambulhattam mivel újra a csengő hangjára figyeltem fel.Oda mentem és reméltem hogy nem Erik áll az ajtóban és nagyon megörültem amikor megláttam a csajokat.Gyorsan behívtam őket és leültünk a nappaliban.
-Jajj csajok nem fogjátok elhinni ki volt itt az előbb.-modtam nekik kicsit idegesen
-Na mesélj csajszi, valami helyes pasi??-kérdezte a Patti
-Nem éppen, de kapaszkodjatok meg mert az Erik volt itt, előttetek ment el ugy 10 perce-magyaráztam nekik
-Tessék?????Mit akart???Nem bánott már eleget???-fakadt ki azonnal Dorci
-Hát én is meglepődtem elhihetitek.Mondta a sablon szöveget de én elküldtem.
-Sablon szöveget??Mit mondott pontosan??-kérdezte most a Fruzsii
-Hát ,hogy szeret és óriási hiba volt amit velem tett.Hogy nagyon sajnálja és hozzuk rendbe a dolgokat.De én megmondtam neki, hogy engem már nem érdekel.Túlléptem rajta tegyen igy ő is és becsuktam az ajtót.
-Huhh jól megmondtad neki-modták csodálkozva és mintha meglepődőttséget hallottam volna ki a hangjukból
-Ti azt hittétek,hogy amint meghallotam, hogy „szeret“ azonnal a nyakába ugrok és újra kezdek vele mindent??-kérdeztem a lányokat felháborodva
-Hát őszintén szólva..azt gondoltuk.De nagyon örülük, hogy nem így tettél!De szerintem lassan indulnunk kéne-mondta a Patti csak, hogy terelje a témát
-Rendben induljuk-álltunk fel mindannyian
-Okés.Akkor a Toronyba megyünk és nagyon jól fogjuk magunkat érezni.Világos csajok??-kérdezte a Fruuu
-Értettük.-válaszoltunk egyszerre katonásan és még tisztelegtünk is neki
-Helyes én is így gondoltam-mondta a büszkén vigyorogva Fruu
-Akkor induljuk-mondtam miközben mindenki kiment én pedig gyorsan bezártam az ajtót.
Mivel nincs messze tőlem ez a szórakozó hely, ezért oda sétáltunk.Hamar megérkeztünk megvettük a belépőnket és már mentünk is be.Nagyon nagy volt a tömeg elösször odamentünk a bárhoz bevezetőnek mindenki egy zöld abszintot rendelt.Az italunkkal a kezünkben mentük üres asztalt keresni.Az egyik sarokban volt is egy, gyorsan odamentünk és elfoglaltuk.Elösször csak beszélgettünk és iszogatunk...majd jó pár kör után már nagyon benne volt a bugi a lábunkban ezért a Patti és Én elmentünk táncolni nagyon jó zene volt olyan pörgös amire lehet rendesen táncolni.Majd egyre jobb számok jöttek én pedig nem tudtam már mióta táncoltunk.De egy srác már vagy tíz perce itt táncikál körülöttünk mintha akarna valamit.
-Jajj Klau én vissza meygek mert szomjan fogok halni, meg már fáj a lábam ebben a cipőben-mondta kipirulva a Patti
-Rendben én is vissza megyek mostmár-mondtam neki és visszaindultunk.
-Na csajok azt hittük már elvesztetek-mondta Fru vigyorogva
-Igen igen lassan a keresésetekre indultunk volna-magyarázta a Dorci
-Ohh nagyon aranyosak vagytok, de mint látjátok tökéletesen vagyunk na jó nem mert elfáradtunk...de azon kívül minden oké-mondta a Patti én pedig bologattam
-Ennek örülünk-mondták
-Azta lányok már hajnali két óra van????-kérdeztem őket meglepődve
-Öööö ha te mondod nem igazán néztük az órát-modták lesütött szemmel
-Jajj de nézetek így ez nem szemrehányás volt,csak kérdeztem mert én személyszerint meglepődtem-magyaráztam nekik.
-Tudjuk mi is meglepődtünk-mondta a Fru
-Na de ha nem haragszotok meg akkor én haza mennék-mondtam és felvettem a táskám és elindultam.
-Ne Klau ne menj még olyan jó-mondta a Patti
-Igen ne menj még léccci-monta a Fru és a Dorci és közben boci szemeket meresztettek rám
-Lányok én már fáradt vagyok tudjátok, hogy én nem bírom olyan jól az éjszakázást mint ti-montam
-Jó rendben menj, de valamelyik nap talizunk-mondták
-Igen talizunk majd csörgök.Puszi.Sziasztok.-és elindultam hazafelé
-Szia-köszöt a Patti és a Fru
-Hali-mondta a Dorci
Amikor kiértem a bár elé egy kicsit meglepődtem, hogy ilyen hűvös van. De ezen hamar túlestem és elindultam, mivel minnél előbb hazaérek annál előbb lehetek meleg helyen.Szerecsére azért egy kiskabátot hoztam magammal így annyira azért nem fagytam át és persze annak is örülök, hogy nem futottam össze semmilyen részeg alakkal.Viszonylag hamar haza értem.Gyorsan letuslotam és bebújtam a jó meleg ágyamba ,ahogy letettem a fejem a párnámra szinte azonnal elaludtam.
Reggel arra keltem, hogy korog a hasam amin egy jót nevettem.Miután kinevettem magam utánna lementem a konyhába összedobni magamnak valami reggelit.Nem nagyon volt ötletem ezért egy gyors hagymás rántottánál maradtam. Gyorsan összeszedtem a hozzávalókat és nekiálltam felszelni a hagymát,feltörtem 3 tojást gyorsan megsóztam, felvertem. És körülbelül 10 perc múlva már ettem a finom rántottát.
Miután végeztem nekiálltam gyorsan összerakodni. Majd ugy gondoltam,hogy nem ártana egy nagytakarítás a lakásra mielőtt kimegyek Londonba. Ugyanis ma van az utolsó nap és vége az évnek, már annyira örülök,hogy lazíthatok egy kicst. Ezért hozzá láttam és megcsináltam mindent elmondhatom, hogy a lakásom a padlástól a pincéig ragyog,bár mondjuk nincs se pincém se padlásom...ezen megint nevettem egy sort majd ugy döntöttem felhívom anyuékat, hogy megmondjam az évzáró után megyek Londonba.
Anyu és apu is elszomodorott egy kicsit, de hát nincs mit tenni tudták hogy ez lesz.
Miután végeztem előkotortam az ünneplő ruhámat szépen kivasaltam és felraktam egy vállfára, hogy ne gyűrődjön össze.Mivel mindennel végeztem és még nem csomagoltam össze ezért nekiálltam a csomagolásnak.Volt pár dolog amit mindenképpen vinni akartam magammal a kispárnám anélkül nemtudok elaludni soha sehol...ezért ez egy fontos dolog meg aztán a szerencse felsőm ami hát egy régi kínyúlt pólom, de nincs szívem kidobni.Rózsaszín és Mickey és Minnie van rajta a Mickey Mouse-ból.Tudom, hogy gyerekes de én imádom ezt a felsőt és nem igazán érdekel más véleménye.Na de ezen kívül még mindenképpen magammal kell vinnem a kedvenc könyvem is Clare Cassandrától a Csontváros:A halál ereklyéi című könyvet ugyanis imádom ezt is.
Miután becsomagoltam magamnak mindent és persze a pár itthagyhatatlan dolog is belekerült a bőröndömbe becipzároztam.És ugy gondoltam elmegyek lefürödni mert azért a nagytakarításban mégiscsak meglehet izzadni.Ugyhogy csináltam magamnak egy forró fürdőt, sok habbal gyorsan levetkőztem és beszálltam a forró vizbe ami kifejezetten jól esett.Körülöbelül egy óra után nagy nehezen rávettem magam, hogy kiszálljak.Felöltöztem és már fél hét volt, ezért ugy gondoltam, hogy ennem kellene valamit.De nem volt kedvem főzni ezért inkább rendeltem egy pizzát.
Hamar megjött én pedig nekiálltam enni és közben kerestem valami jó filmet.Találtam egy olyan filmet amit ezer éve nem láttam de nagyon szeretem az Én és a hercegem-et.
Ezért beraktam én elkezdtem nézni.De nem jutottam sokáig mivel csörgött a telefonom.Gyorsan megnéztem és egyből jobb kedvem lett amikor megláttam a Dorci nevét a kijelző hamar fel is vettem.Hamar kiderült, hogy csak azért hívott, hogy 20 perc
és itt vannak Ő,Patti,Fru,Máté és a Tomi. Ezért gyorsan a pizsis kislányból egy vendégeket váró nőt kell faragnom magamból.Odamentem a szekrényemhez keresetem benne egy fekete csőfarmert és egy rózsaszín topot hozzá. Gyorsan magamra kapkodtam őket megfésülködtem, feltettem egy kis alap sminket ami alapozoból,szemceruzából és szempillaspirálból áll.Még fújtam magamra egy kis parfümöt és már csengettek is. Lefutottam és már nyitottam is nekik az ajtót. Bejött mindenki levették a ipőket és bementünk a nappaliba, jó házigazdához méltóan körbe kínáltam mindenkit üditővel é rágcsálni valóval, az utóbbit kitettem az asztalra, hogy aki kér az tudjon venni majd nekiálltunk beszélgetni....
-Na meséljetek valamit-mondtam mosolyogva
-Képzeld Klau felhívott a pincér srác tudod ki-mondta hatalmas vigyorral a képén Fru
-Jajj te és ezt csak így mondod..na mesélj már mit mondott??-kérdeztem tőle kíváncsian
-Hát elhívott egy randira.Holnap este megyünk vacsizni és lehet, hogy moziba is. De az még nem tuti-magyarázta nekünk
-Hát ez nagyszerű!-mondtam lelkesedve
-Igen, szerintem is az !-csatlakozott hozzám Dorci is
-Na jó Tom szerintem mi le is léphetünk ugyanis nagyon jól elvannak nélkülünk is-mondta Máté sértődötten
-Igen szerintem is-csatlakozott hozzá Tom is
-Jajj ne csináljátok már. Kérünk negyedórát addig kibeszéljük ezt a vacsit és utánna semmi pasi téma!Megfelel??-kérdeztem őket kedvesen
-Igen de negyedóra múlva ha a mondta közeppén vagytok akkor is abbahgyátok.Oké??-kérdezte a Tom
-Okés , de akkor fogd be egy kicsit!Köszi-mondtam neki mosolyogva
-Azta, oks megse mukkanok-mondta durcás hangon
-Helyes!-válaszoltuk a lányokkat nevetve
-Na tehát, Fruu akkor minden kis részletet kérünk-monta a Dorci
-Nem volt semmi különös felhívott, megkérdezte emlékszem-e rá és ,hogy még van-e kedvem találkozni vele. Erre én mondtam neki, hogy emlékszem és van kedvem találkozni. Ő pedig megkérdezte, hogy hétfőn egy vacsi jó lesz-e.Én pedig mondtam, hogy igen.Hétre jön értem ééés ennyi.- mondta vigyorogva
-Ajj...gonosz vagy-mondtuk neki
-Tudom.-vágta rá azonnal mi pedig csak röhögtünk rajta.
-Oké, akkor ez azt jelenti hogy végeztetek??-kérdezte a Tom
-Azt.- válaszolt nekik a Patti kicsit ingerültebben
-Jójó nem kell megenni-mondta a Tom és elbújt a Máté háta mögé és ugy a válla fölül lesett ki. Mi pedig megint nekiálltunk röhögni rajta.
-Jó nyugi nem most folytalak meg-mondta a Fru ördögi vigyorral a képén
-Uhh ezzel most nem nyugtattál meg-mondta még mindig a Máté mögül és nekiállt hozzá remegni is.Ezzen mi csak még jobban nevettünk nem már nem is nevettünk inkább szakadtunk.
-Hát őszintén szólva nem is akartalak.De csak, hogy mégjobban resszkess nem mondok időpontot...-vigyorgott még jobban a Fru
-Azt hiszem be fogok pisilni.-mondta és még egy nagyot is nyelt hozzá
-Jujj jajj ne Fru hagyd már szegény gyereket!Mert ha ide csinál és eszküszöm kitekerem a nyakát-mondtam vigyorogva
-Ajj ne csináljátok már vagy felhívom anyut hogy jöjjön értem mert megakartok ölni-mondta és olyan szomorúan nézet meg persze még mindig reszeketett a Máté háta mögött, hogy ujra nevethetnékem támadt.
Ez után mindekiből kitört a nevetés és a Tom is kijött a Máté mögül és ő is velünk nevetett.Nagyon jól éreztük magunkat, de menniük kellett mivel holnap évzáró és nekem utánna megy a gépem...és London menkülj mert megy egy örült csaj aki felbolygat majd mindent...


Az elmaradhatatlan szerencse póloXD


2 megjegyzés:

  1. huh... hát kicsit meglepődtem, nem Erik-re számítottam, hanem valaki másra. azt nem tom kire :D de nem rá...
    nagyon helyes, hogy nem hagyta magát Klau...
    jaj tök jó, hogy már csomagolt, és készülődik... alig várom, hogy London-ba érjen... ott lesz aztán az igazán izgi... és végre találkoznak... jaj alig várom :D
    nekem tetszett, csak így tovább!
    puszi
    Püntyőke

    VálaszTörlés
  2. A helyesírást leszámítva imádom a történetet, úgyhogy megyek tovább :)

    VálaszTörlés