Én már visszaszámolok. És te??

2010. május 24., hétfő

4.Fejezet

Sziasztok!
Kicsit előbb hoztam meg az új fejit mivel unatkoztam:)
Remélem tetszeni fog mindenkinek és kapok pár komit=)
nem baj ha valakinek nem tetszik azt is leírhajta jót és rosszat egyaránt végülis a hibáinkból tanulunk.:)
Jó olvasgatást!
Puszi
Eyi
(L)

4.Fejezet

-Jajj, ne haragudj én akkora egy idióta vagyok.-hadolvátla összevissza miközben felsegített a földről.
-Semmi gond, nyugi nem haltam bele.-próbáltam kicsit oldani a hangulatot.
-Még szerencse tényleg ne haragudj....csak ahogy berohantam a nem figyeltem oda.-magyarázkodott, olyan aranyos volt ahogy a már így is bozontos haját turta.
-Tényleg semmi gond, kicsit meglepődtem de jólvagyok-mondtam miközben hangos sikitozás vette kezdetét “Roooob kéreeeek egy autogrammot...Roob ne próbálj elfutni“-és még hasonlók
-Öhmm ne haragudj de nekem mennem kell, nem szeretnék velünk...
szóval-probált magyarázkodni
-Gyere-mondtam neki és a karjánál fogva lehúztam a földre.-Így lehet kicsit később találnak meg-magyarázkodtam neki elpirulva
-Köszönöm. Figyelj arra gondoltam, hogy nem lenne-e kedved találkozni velem valamikor??-kérdezte meg
-Szeretnél még találkozni velem??-kérdeztem vissza akadozva, hátha csak félre értettem valamit...
-Persze-mondta egy kis mosolyal...
-Ööö oké...nekem is lenne kedvem veled talákozni-mondtam mosolyogva
-Ahogy látom az eladók elintézték a támadóimat-állt fel és felsegített engem is
-Köszi-mondtam neki
-Amúgy Koller Klaudia vagyok-mutatkoztam be neki
-Nagyon örülök, én pedig Robert Pattinson-mondta
-Én is örülök.
-Mikor érnél rá?? Vagy esetleg ötleted, hogy merre menjünk??-kérdezte mosolyogva
-Hát az az igazság, hogy én most költöztem ide pontosabban tegnap érkezet a gépem ezért nem nagyon ismerek itt semmi jó helyet ezért inkább válasz te-mondtam neki
-Ohh értem akkor mi lenne ha mondjuk megmondanád a címed én pedig oda mennék érted ma olyan 6 körül??-kérdezett rá
-Okés, várj keresek egy papírt meg tollat. Áhh meg is van...-gyorsan leirtam a címet és mosolyogva oda adtam neki
-Köszi akarod, hogy estleg haza vigyelek??-kérdezte és olyan aranyosan mosolygot közben
-Aranyos vagy de még elkellmennem bevásárolni ugyanis a lakótársam nem egy konyha tündér, ez azt jelenti hogy mirelit pizzán kívül nincs
otthon semmi-magyaráztam neki egy halvány mosoly kíséretében.
-Renben értem akkor nem is tartalak fel.
-Nem tartasz fel épp azon töröm a fejem, hogy megvegyem-e
ezt a könyvet-mutattam oda neki
-Hát nem tudom a munkám miatt nem sok időm van olvasni-magyarázkodott
-Nem baj, de megveszem a bevezetője tetszet szóval kíváncsi vagyok mi lesz tovább-mosolyogtam rá
-Rendben-mosolygot
Szépen oda mentünk a pénztárhoz kifizettem a könyvet utánna pedig kimetünk a boltból. Leintett nekem egy taxit.
-Honnan tudtad, hogy nincs autóm??-néztem rá kíváncsian
-Te mondtad, hogy tegnap érkeztél-mondta és egy óriási mosoly terült el az arcán
-Figyeltél arra, hogy mit mondok-mosolyogtam rá én is
-Ha beszélgetek valakivel arra figyelek-mondta
-Értem.
-Na akkor este találkozunk. Szia.-mondtam neki és beszálltam a taxiba.
-Szia
A taxisnak megmondtam, hogy vigyen el a legközelebbi szupermarketbe. Hamar odaértünk kifizettem a taxist és be is mentem a boltba. Mivel úgy döntöttem, hogy Kukoricás-csirkés tepsis krumplit csinálok ezért megvettem a hozzávalókat vettem ücsit is és mentem fizetni. Mivel végeztem a vásárlással kimentem és fogtam egy taxit bedikátltam a címet és már vitt is haza felé. Mikor elővettem a telefonom nagyon meglepődtem, hogy már 3 óra is elmult. Mivel hazaértem gyorsan átöltöztem valami kényelmes ruhába. Lepakoltam a táskám és az ennivaló hozzávalóit és neki álltam főzni éppen beraktam sülni amikor hallottam, hogy kinyilik az ajtó.
-Szia. Áááá végre itthon kicsit fársztó volt ez a nap. Te mi jót csináltál?? És minek van ilyen jóó illata??-kérdezte Carol mikor bejött a konyhába
-Szia. Egyszerre csak egy kérdést. Hát én elugrottam egy könyves boltba ami hát elég érdekesen alakult. És az illat a vacsitól származik-mondtam mosolyogva
-Nagyszerű....mikor lesz kész?? És ,hogy érted ,hogy érdekesen alakult??-kérdezte miközben elövet magának egy ásványvízet
-Hát még kell neki olyan fél óra mire megsül. És ugy értettem azt, hogy érdekes, hogy Robert Pattinson fellökött a boltban és elhívott ma vacsorázni-mondtam neki miközben bekukkantottam a sütöbe
-Ááááááááááááááááááá és ezt te csak igy mondod-ugrot fel a kanapén-Milyen volt kedves, kérdezet...??Hol találkoztok???-kérdezte és közben ugy ugrált mit a duracel nyuszi
-Héjj, héjj nyugi ez csak egy vacsi.-mondtam neki
-Lehet, hogy csak egy vacsi de a világ legjobb pasijával
lesz ez a vacsi-magyarázott
-Rendben, akkor megengeded, hogy válaszoljak a kérdéseidre vagy már nem érdekel a válasz-kérdeztem tőle
-Ja de de persze hallgatlak-leült a kanapéra és meg sem moccant
-Hahaha, ez olyan aranyos volt...-nyögtem ki nagy nehezen
-Micsoda??-nézett rám értetlenül
-Hát ahogy így leültél és figylesz...-mondtam neki
-Érdekel minden részlet-mondta mostmár ő is mosolyogva
-Na akkor, kérdezgetett ezt azt de nem beszéltünk olyan sokat...És értem jön 6 körül-válaszoltam neki
-Ugy érted, hogy idejön 6 körül??kérdezte kikerekedet szemmekkel
-Ugy értem-mondtam neki
-Hát ez hihetetlen...Éééés mit veszel fel??-kérdezte csillogó szemmekkel
-Igazából még nem tudom...-mondtam neki
-Na neeee gyerünk keressünk neked ruhát.-mondta és berángatott a szobámba majd szinte eltünt a böröndömben
-Okés akkor amig te keresgélsz én kiveszem a vacsit a sütőből-mondtam neki és kimentem a konyhába. Mire visszaértem már fele ruhatáram kint volt az ágyamon.
-Azta te aztán nem vesztegeted az időt.-mondtam neki mosolyogva
-Nem hát-mondta-Szerintem ebben nagyon dögös lennél és elővette a fekete pántos szoknyám.
-Szerintem ez túk kihívó-mondtam neki
-Ajj ne csináld vagy jajjj ez is de gyönyőrű.- és elővette a másik fekete ruhám
-Igen ez szerintem is jó lenne-mondtam mosolyogva
-Vagy csak most látom ez is nagyon jó lenne így ez a fehér rövid nadrág, ezzel a fehér felsővel és a farmer kabátodal amiben tegnap jöttél.
-Igen ez is csinos de sztem ez túl sportos-mondtam neki és tényleg elgondolkodtam.
-Igen lehet igazad van. Na de akkor melyik lesz???-kérdezte vidáman
-A második fekete ruha a befutó-döntöttem el végül.
-Szerintem jól döntöttél, de megvan a ruha akkor azthiszem megkóstolom mi jót csináltál mert éhen halok.-mondta és már el is tünt a konyha felé
-Oké, akkor én addog letusolok-mondtam és összeszedtem a cuccaimat
és „megtámadtam“ a fürdöszobát.
Letusoltam megmostam a hajam és mivel már negyed hat volt ezért gyorsan meg is szárítottam. Felvettem a kiválasztott ruhát és bementem előkeresni a bőröndömből a hozzá való magassarkum is. A hajamat szépen kivasaltam, felraktam egy kis alap sminket és kimentem a nappaliba a Carolhoz.
-Na szerinted igy elmehetek vele valahova??-kérdeztem tőle mosolyogva és még meg is pördültem a hatás kedvéért
-Hát csajszi nagyon csinos vagy. Mondtam én, hogy ez a ruha kell.-mondta mosolyogva
-Hát igen mire mennék én nélküled...-mondtam neki én is és leültem mellé a kanapéra.
-Hát igen...,nagyon finom lett a vacsi az anyukád tanított meg ilyen finoman főzni-kérdezte mosolyogva
-Nem nem az anyukám és róla ha lehet ne is beszéljünk-mondtam egy kicsit ingerülten
-Oké, értem.-mondta és beindult a szobájába
-Héj..Carol várj ne haragudj csak nem igazán szeretek róla beszélni, nagyon rossz vele a kapcsolatom-mondtam neki ő pedig közben visszaült a kanapéra
-Semmi gond, de ha beszélgetni szeretnél, én itt vagyok-mondta
-Köszönöm-mondtam neki mosolyogva majd meghallotuk a csengő hangját
-Jujjj itt van had nyissam ki én az ajtót-nézet rám boci szemmekkel
-Persze menj csak én addig összekapom a táskám mert arról
elfeledkeztünk-mondtam neki
-Jójó persze addig én szóval tartom-mondta és megindult az ajtó felé.
Én pedig bementem a szobámba elővettem a fekete táskám és beledobáltam pár elengedhetetlen dolgot, miután ezzel végeztem vettem egy nagylevegőt és kimentem a nappaliba. Ő pont háttal ült nekem a kanapén és valószínűleg meg sem hallotta, hogy kijöttem.
-Szia.-köszöntem és ő azonnal felállt és hátra fordult
-Szia. Nagyon csinos vagy.-mondta mosolyogva
-Köszönöm.-válaszoltam neki elpirulva
-Akkor indulhatunk-kérdezte még mindig mosolyogva
-Persze.-mondtam
-Akkor sziasztok.-szólalt meg Carol is
-Szia. -köszötük egyszerre, amin mind a ketten elmosolyodtunk.
Kimentünk a lakásból le a lépcsőn. Mikor kiértünk a ház elé egy fekete mercedes állt ott.
-Ez a tiéd??-kérdeztem meg tőle
-Igen.-mondta és kinyitotta nekem az ajtót
-Köszönöm-mondtam neki elpirulva.
-Nincs mit.-válaszolta mikor már ő is beszállt
-Na és hova megyünk??-kérdeztem tőle izagtottan
-Meglepetés.-válaszolta vigyorogva
-Ajj ne lécci nagyon nem szeretem a meglepiket-mondtam neki.
-Ez tetszeni fog. De amig odaérünk mesélj magadról.-mondta mosolyogva
-Hát oké...de kérdezz inkább.-kértem meg őt
-Renben. Mi a kedvenc virágod??
-Ohh ez könnyű kérdés a Fehér magnólia.
-Okés. Kedvenc író?? Ahogy láttam sokat olvasol-kezdett el magyarázkodni
-Hát igen rengeteget olvasok de nincs kedvenc írom, akinek a könyve megtetszik azt olvasom.-mondtam neki
-Értem.-mondta
És ez így ment egész úton. Ő kérdezet én pedig válaszoltam. Majd végül megérkeztünk erre a titokzatos helyre, de én nem láttam mást csak egy nagy családi házat. Kisegített az autóból és elkezdet húzni az ismeretlen ház felé.
-Na gyere nem foglak meg enni....-mondta és behúzott magaután a házba. És ott csodálatos látvány tárult elém.....




Az 1. ruha:





A 2. ruha a "nyertes"





A 3. ruha (kicsit sportosabb):




Rob amikor ment
a Klauért:

Rob autója:


1 megjegyzés:

  1. szija Eyi!
    ez tök jó lett... de miért pont itt kellett abbahagyni???? gonosz vagy! annyira cuki, kivi vagyok hová vitte pontosan...
    áááááááááááá :D
    ügyi voltál!
    puszi

    VálaszTörlés