Én már visszaszámolok. És te??

2010. május 26., szerda

5.Fejezet

Sziasztok!
Remélem örültök neki, hogy hamarabb hoztam a
kövit, volt időm rá igy gondoltam megleplek titeket.
Lécci dobjatok meg pár komival, és ne öljetek meg a végéért.
Bocsi a helyesírási hibákért.:)
Jó olvasgatást!!
Puszi
Eyi
(L)



5.fejezet


A ház belülről még szebb volt mint kívülről. Ahogy beléptem egy óriási nappali fogadott a falak egy része kőből volt kirakva a másik pedig halvány szürke és napsárga színben tündökőlt. Az egyik felén volt egy üveg ajtó ami ha jól láttam a medencéhez vezetett.Vele szemben pedig volt egy gyönyörű kandaló, előtte pedig egykisseb kanapé. Le kellett menni 4-5 lépcsőfokot és ott volt egy bézs színű hosszú kanapé, előtte egy kis üvegasztalal.
-Hogy tetszik??-kérdezte mosolyogva Rob
-Ez...ez elképesztő-alig tudtam kinyögni, de amikor sikerült akkor is csak suttogni tudtam.
-Örülök, hogy tetszik de gyere belejebb-mondta mosolyogva
-Oké, menjünk.-mondtam neki mosolyogva
-Mit hozhatok inni??Vagy esetleg valami harapnivalót??-mosolygot rám
-Bármit lehet kérni, ez tetszik...-mosolyogtam-akkor mit szólnál egy kakaóhoz??-kérdeztem meg
-Kakaó??-meglepődőtten nézet rám
-Igen tudod nagyon szeretem, olyan jó krémes meg minden de ha van jobb ajánlatod hallgatlak-mondtam mosolyogva
-Nem nincs, mindjárt jövök csinálok-mondta és elistűnt a konyhába vezető uton, legalábbis szerintem arra van a konyha. De a sejtésem beigazolódott mert hallottam, hogy bekapcsolja a mikrót.
-Nem baj ha egy kicsit körülnézek??-kiabáltam ki neki a konyhába
-Csak nyugottan-kiabált vissza és lehetett hallani a hangján, hogy mosolyog.
Így, hogy megvolt rá az engedély, mert nem akartam, hogy esetleg megharagudjon hogy a dolgai között matatok, felálltam és odamentem egy polchoz, ahhoz képest, hogy nem olvas sok jó könyve van gondolkodtam el. Majd oda sétáltam ahhoz a gyönyörű kandalóhoz és végig simitottam a tetején.
-Akkarod, hogy begyújtsam??-kérdezte és én hirtelen megfordultam a tengelyem körül anniyra meglepődtem, hogy ilyen hirtelen itt termet.
-Lehetne??-néztem rá boci szemmekkel
-Persze csak ne nézz így.-mondta mosolyogva és elindult felém.
-Miért??-kérdeztem rá és közben mosolyogtam, mert tudtam az okát:mindenki azt mondja, hogy nem szabad igy néznem mert akkor bármit megkapok.
-Mert, ez így nem fer olyan édes vagy ilyenkor és bármire hajlandó lennék-mondta és közben végig a szemembe nézett.
-Ohh értem akkor majd vigyázok.-mondtam mosolyogva-De erre azt mondtad, hogy szabad.-mondtam neki mosolyogva
-Persze jaaa és letettem az asztalra a kakaód.-mondta mosolyogva
-Okés. -mondtam neki és már mentem is elvettem a kakaót és visszamentem a kandaló előtti kanapéhoz és elhelyezkedtem rajta.-Ugye nem baj ha ideülök.-kérdeztem tőle egy halvány mosollyal.
-Nem.-mondta mosolyogva és ő is leült mellém, így kicsit összébb kellett húznom magam és ő is nagyon közel volt, de ez nem zavart...sőt inkább tetszett a közelsége.-De ugye ha szépen megkérlek segítesz majd nekem??-nézet rám boci szemmekkel.
-Persze, de neked sem ajánlott így nézni-mondtam neki kicsit elpirulva
-Miért??-kérdezte egy hatalmas mosolyal az arcán
-Csak, de miben kell segíteni pontosan??-kérdeztem és most én mosolyogtam rajta.
-Hát ugy gondoltam, hogy vacsizhatnánk, de mivel nem vagyok egy konyhatündér ezért arra gondoltam, hogy segíthetnél de ha nem akarsz akor rendelhetünk is.-mondta és mintha még egy kicsit elis pirult volna.Én ezen egy jót mosolyogtam.
-Okés.-mondtam mosolyogva és közben felálltam.-Mutasd a konyhát és essünk neki, de segíteni fogsz.-mondtam neki és a hatás kedvéért megis böködtem a mellkasát.
-Köszi.-mondta mosolyogva
-Oké,akkor mire gondoltál??Vagy inkább ugy kérdezzem, hogy mivan itthon??-néztem rá mosolyogva.
-Nem Parmezános-paprikás csirkemellre gondoltam mit szólsz??-kérdezett és olyan édesen mosolygot mint a könyvesboltban
-Jól hangzik még nem ettem szóval mond azt hogy van net és gép. Mert ha nincs nem tudom összehozni.-és kérdőn néztem rá
-Hozom a laptop-ot, addig ha akarod előveheted a hozzávalókat ottvannak a hűtőben.-mondta és már elis tünt.
-Oké, óriási hűtője van, de gyorsan kiszedtem mindent ami szerintem kelhet bele max. ha maradt bent valami akkor közben kivesszük.
-Okés ittvan.Tessék.-azzal elém tolta.
-Köszi.-mondtam gyorsan bekapcsoltam felléptem a kedvenc oldalamra és rákerestem a receptre.
-Tehát akkor miben állhatok szolgálatára??-kérdezte és még meg is hajolt hozzá, ami eléggé vicces látvány volt.
-Jó kezdhetnéd azzal, hogy megbontod a borsót és a kukoricát.-adtam neki az utasításokat amiket ő készségesen teljesített is és igy körülbelül 30 perc alatt a sütőben volt a csirkemell a köret pedig készvolt hozzá.
Közben persze rengeteget beszélgettünk, hülyültünk és sokmindent megtudtam róla, és ő is rólam. Olyan aranyos volt ahogy probált megküzdeni a csirkemellel de nem jött össze neki.
-Hahóóó, föld hívja Kalut...-hallottam meg egyszer csak
-Ja bocsi itt vagyok csak kicsit elgondolkodtam.-mondtam és rámosolyogtam.
-Ennyire unalmas lennék, hogy inkább gondolkozol.-nézet rám szomorú szemmekkel.
-Jajj, dehogy is.-mentem oda hozzá és megsimogattam az arcát. Amin egy kicsit meglepődött-Nagyon jó társaság vagy.-mondtam neki mosolyogva. Van itthon valami jó filmed??Még majdnem egy óra mire kész lesz a kaja.-ismertettem a tényeket.
-Van pár gyere.-mondta és megfogta a kezem és jóleső bizsegés járta át a testem. Bevitt egy szép szobába...gondolom ez a hálószoba. És elővett rengeteg Dvd. -Gyere válasz.-mondta mosolyogva-Addig hozok inni. Még egy kakaót vagy inkább valami mást??-kérdezet és közben a szemembe nézett.
-Még egy kakaót, ha lehet.-néztem rá mosolyogva.
-Persze, hogy lehet hozzom.-és már megint eltűnt az ajtóban.
Én pedig neki álltam nézegetni azt a rengeteg dvd-t, sok olyan volt köztük amiről még nem is hallottam és sok olyan is amit láttam szóval külön válogattam őket és így már nem is volt olyan sok. De végül nagy nehezen döntöttem és a „nyertes“
pedig a Szívem érted rap-es lett.
-Na sikerült választani??-kérdezte mosolyogva.-Itt a kakaód.-mondta és a kezembe nyomta.
-Köszi. Igen sikerült választanom, bár nem tudom neked van-e kedved ehhez és felemeltem a dvd-t.
-De jó ez a film. Add ide beteszem te pedig helyezd magad kényelmbe.-mondta mosolyogva.
-Okés.-és tényleg kényelmesen elhelyezkedtem és közben ő is lefeküdt mellém.-kérdezhetek valamit??-és sejtelmesen mosolyogtam rá mint ha valami rosszra gondolnék...
-Persze.-mondta ő is mosolyogva de attól még látszott rajta, hogy kívácsi mit akarok.
-Hát nem is tudom, hogy kérdezzem meg.....-mondtam egy halvány mosoly kíséretében
-Uhh ennyire borzalmas, akkor mi lenne ha mondjuk nem kérdeznéd meg??-kérdezte de közben nem nézett rám
-De de ezt minden képpen tudom kell...szóval felkészültél??-néztem rá kérdőn ő pedig bólintott.-Hogy a csudába csinálod ilyen finomra a kakaót??-kérdeztem meg sőt még egy kis sértődőttséget is vittem a hangomba
-Te...te mosz komoylan ezért húztál anniyra??-nézett rám kikerekedett szemmekkel.
-Hát igen, ne haragudj de kiáncsí voltam rá, hogyan reagálsz...-mondtam és egy kis mosolyt is megengedtem magamnak.
-Te kis gonosz boszi.-mondta nekem és tette, hogy megsértődött...
-Ajj ne haragudj.-másztam oda hozzá az ágyon és átöleltem a vállát, csak vicc volt.
-Csak vicc-mondta és utánna minden olyan hirtelen történt.
Az ágyon feküdtem ő pedig a csípőnöm ült és összevissza csikizett.
-Jajj ne kérlek, lécci nagyon csikis vagyok, jajjj kérlek ne..-és a végére már alig jött ki hang a torkomon a könnyeim is patakoknóban folytak.-Rob elfog égni a vacsi.-nyögtem ki nagy nehezen
-Nem nem fog még van idő.-mondta és közben ugyanugy csikizett.
-Jó jó feladom, de kérlek hagyd abba, lécci.-néztem mélyen a szemébe és ez hatott mert abbahagyta a csikizésemet de nem szállt le rólam.
-Nem kezdjük el nézni filmet??-kérdeztem rá finoman, de nem szólt semmit hanem az ajkaival közeliteni kezdett felém.
Vészesen közel került az ajkaival a számhoz, az egyik kezét a taróm alá tette a másikkal pedig megtámaszkodott mellettem. Már majdnem megcsókolt de a telefonja csörgése félbeszakította. Le is mászott rólam és lement a telefonjáért a nappaliba. Én pedig felültem az ágyon és vártam mikor jön vissza. Miután meguntam a várakozást nekiálltam és szépen lassan megiszogattam a kakaóm. Már vagy fél órája telefonált amikor már nagyon kezdtem unatkozni ezért lementem konyhába, hogy megnézzem a vacsit. Már pont jó volt így hát kivettem és raktam mind a kettőnknek. Még vártam negyedórát de utánna én nekiálltam kajálni mert éhes voltam és unatkoztam is. Miután végeztem még mindig telefonált ezért elmosogattam, eltörölgettem és mindennek megkerestem a helyét ezzel jól elment az idő. Majd ránéztema falon logó órára és már 11 óra is elmúlt és mivel már majdnem másfél órája telefonált ezért ugy döntöttem, hogy én haza megyek unatkozom és zavarni sem akarom, meg holnap ugyis munkát kéne keresnem és az nem megy álmosan. Szóval felvettem a cipőm a kiskabátom megfogtam a táskám és elindultam a nappaliba. Mikor meglátott nagyon meglepődőtt. Hallottam ahogy mondja a telefonba, hogy tarsd...
-Ne menj el nemsokára végzek. Megígérem.-mondta és az arca olyan szomorú volt, nehéz volt neki nemet mondani de már eleget vártam rá.
-Nem Rob vártam rád több mint másfél órát meguntam kész lett a vacsi otttvan az asztalon, jóétvágyat.-mondtam neki szomorúan
-Másfél órát??Tesssék??Hisszem alig beszélek pár perce.-mondta értetlenül, de én rámutattam a kezén lévő órára és akkor leesett neki.
-Jajj neharagudj, de nagyon fontos Kristennek szüksége van rám-mondta
-Rendben, menj át Kristenhez és segíts neki nyugodtan én ugyis megyek.-mondtam neki szintelen hangon, szomorú voltam hogy a Kristen miatt lett rossz a vacsi vége, de ez van.
-Nem megyek Krishez, veled szeretnék lenni.-mondta és nekem elszorult a torokom.
-Sajnálom, de nekem mennem kell.-mondtam szomorúan
-De...-Nincs de Rob-mondtam a szavába vágva.-Örülök, hogy megismertelek.-mondtam majd elindultam az ajtó felé.
-Várj, akkor had vigyelek haza.-mondta esekedően
-Nem kell köszönöm már hívtam egy taxit. Szia.-adtam egy puszit az arcára.
Utánna kinyitottam az ajtót és elmentem. Még hallottam, hogy valamit utánnam szól de gyorsan beszálltam a taxiba, nem akartam előtte sírni.....

Rob háza:)



Nappali:)
Klau a *boci szemmekkel*
A kandaló ami anniyra
tetszik a Klaunak:)



A konyha:)


A vacsi:)




Rob finom kakaója:)


Igen...Rob háló szobája....:D

1 megjegyzés:

  1. jaj Eyi...
    miért kellett ezt tenned???
    pedig olyan aranyosak voltak, sokat nevettek, mosolyogtak, erre Kris miatt elmegy??? áh ez nagyon nem jó...
    mikor az ágyon voltak, az nagyon tetszett... ott voltak a legcukibbak
    siess a kövivel, remélem kibékülnek, ilyen kis hülyeség miatt ne vesszenek össze végleg...
    pusz

    VálaszTörlés