Én már visszaszámolok. És te??

2010. május 30., vasárnap

6. Fejezet

Sziasztok!
Megint előbb hoztam a kövit:) Remélem örültök a rosszidő miatt nem nagyon tudtam
mit csinálni ezért ugy gondoltam, hogy megírom:)
Nagyon örülnék ha kapnék pár komit mert így nemtudom van-e értelme irnom:(
Ezt a fejezetet Mitchienek ajánlom a rengeteg segítségért amit tőle kaptam:) és azért mert tőle mindig kapok komit:) Bocsi a helyesírási hibákért:$:)
Jó olvasgatást!
Pusszanat
Eyi
(L)


6.Fejezet


A taxis eléggé furcsán nézett rám, és megis kérdezte, hogy tud-e segíteni valamiben. Végülis eléggé szörnyen nézhettem ki a szemfestékem elfolyva az orrom folyik és a szemeim is vörösek. De nem értem mért fáj ennyire, hogy a kolléganőjével beszélt hiszen még csak ma ismertem meg, de mégis olyan jó érzés vele lenni. Könnyen megtud nevettetni és könnyű vele beszélgetni.
De végülis mit vártam?? Ő egy híres színész aki bárkit megkaphat én meg csak egy átlagos lány vagyok, hogy gondolhattam, hogy érdeklem őt?! Mindegy elfelejtem és a sulira és a munkára fogok koncentrálni. Holnap munkát keresek, szerdán pedig be kell mennem az egyetemre.
-Elnézést kisasszony, megérkeztünk.-hallotam meg hirtelen
-Ohh, köszönöm.-mondtam neki gyorsan kifizettem és bementem a lépcsőházba majd fel a lakásba. Megprobáltam minnél halkabban menni, hogy ne keltsem fel Carolt, de ő nappaliban ült és Tvt nézett. Amint hallotta a kulcs zörgést mosolyogva felugrott, de amikor meglátot azonnal lehervadt az arcáról a mosoly.
-Mi a baj Klau??-kérdezte és hallani lehetett a hangján, hogy aggódik.
-Se...semmi.-mondtam két szipogás közben.
-A semmiért nem szoktak sírni az emberek. Nekem elmondhatod. Csinált vagy mondott valamit??-kérdezte egyre idegesebben és közben átölelt
-Nem nem csinált semmit.-suttogtam
-Akkor mondott valamit?? Ajj ne húzz fel légyszíves mondd el. Most halljuk!-mondta és nagyon ideges volt.
-Té..tényleg nem mondott semmit. Nagyon jól elvoltunk közösen csináltuk a vacsit, dvd-ztünk, beszélgettünk és majdnem megcsókólt amikor megszólalt a telefonja mire otthagyot lement felvenni. Én pedig fent vártam rá másfél órát utánna meguntam és haza jöttem, de ő mondta, hogy maradjak meg ilyenek de én eljöttem. Hát ennyi a történet.-mondtam sírós hangon.
-Sajnálom, de biztos fontos volt a telefon. Mert különben egy randit nem telefonált volna végig.-kezdett el vigasztalni.
-A kolléganője Kristen kereste és azt mondta hogy szüksége van rá-mondtam még szomorúbban.
Erre már nem mondott semmit csak még szororsabban öleltát, de ez pont elég volt, hogy elkezdjek megnyugodni.
-Holnap munkát léne keresnem. Nincs valami ötleted??-kérdeztem meg tőle egy halvány mosolyal.
-De van.-mondta egy ezer wattos mosoly kíséretében.
-Mégpedig??-kérdeztem
-Hát én a 9 clubban dolgozom egy kis kávézó este pedig rengetegen járnak bulizni oda. És hát az egyik kolléganőm elköltözik és így felmondott. Ha érdekel beajánlhatlak. A fizetés jó és maradt időd az egyetemre is. Na mit
szólsz??-kérdezte mosolyogva.
-Nagyon jól hangzik. És nagyon hálás lennék.-mondtam neki hálálkodva
-Akkor ezt megbeszéltük. De most hagylak pihenni. Holnap estére megyek és beszélek Josh-al.-mondta vidáman
-Köszönöm. Jó éjszakát.-mondtam és adtam az arcára egy puszit.
Bementem a szobámba levettem a cipőm, kabátom leraktam a táskám és megcsináltam a helyem. Utánna pedig nem maradt hátra más mintszembe nézni önmagammal. Szörnyű látvány fogadot, a hajam itt-ott a homlokomra tapadt, a szemeim mint ahogy gondoltam vörösek, az orrom is piros és a szemfestékem is elvan folyva-Remek-gondoltam magamban. Bementem a fürdőbe és engedtem magamnak egy forró fürdőt és amíg kifolyt a víz csináltam magamnak egy kakaót. De ekkor valaki csengetett. Mivel a Carol már elment lefeküdni
és nem akartam felébreszteni ezért én mentem ajtót nyitni. Bárkire számítottam volna csak rá nem...
-Rob te mit keresel itt?-suttogtam.
-Ne haragudj, beszélni szeretnék veled.-mondta szomorúan
-Gyere be. Ott balra van a szobám menj egy perc és ott vagyok csak elmegyek a kakaómért.-mondtam neki és láttam, hogy egy kicsit mosolyog
-Rendben.-válaszolt halkan
-Oké itt is vagyok. Mit szeretnél??-kérdeztem meg mert öszintén szólva kíváncsi voltam rá.
-Bocsánatot kérni, hogy elrontottam az estét.- mondta és szomorúan lehajtotta a fejét.
-Semmi gond.-mondtam én is szomorúan
-Arra gondoltam, hogy lenne-e kedved megismtéleni de persze előtte kikapcsolom a mobilom.-mondta és én felnevettem.
-Akkor szívesen benne vagyok.-válaszoltam neki.-Tudod amíg nem álltál neki telefonálni addig jól éreztem magam nagyon is.-ennek örülök suttogta és közben felállt és odaült mellém az ágyamra.
-Felpofoznál ha megpróbálnálak ujra megcsókolni??-kérdezte hamiskásan mosolyogva.
-Erre csak ugy kapsz választ ha kipróbálod.-suttogtam ugyanis egyre közeledett az ajkaivak felém.
-Megéri a kockázatot.-suttogta majd megcsókolt.
Édes ajkaival óvatosan csókolt meg, félt a visszautasításomtól, de nem akartam ellenállni neki így vissza csókoltam. A testemet kellemes bizsergés járta át amikor megéreztem kutakodó nyelvét a számban.A derekamnál fogva közelebb húzott magához én pedig átkaroltam a nyakát, hogy még jobban egymáshoz simulhassunk. Nem érdekelt ebben a pillanatban semmi más csak Ő és, hogy soha ne érjen véget ez a pillanat. Biztonságban éreztem magam vele, még ha a szívem kétszer olyan gyorsan is vert akkor is.Nem tudom mióta lehettünk így, amikor egy hosszu csók után elváltak egymástól az ajkaink. Én nagyon boldog voltam és amikor rá néztem ő is mosolygott.
-Azt hiszem jó lenne ha én most „ jó kisfiú“ módjára hagynálak pihenni.-mondta egy pimasz vigyor kíséretében.
-Szerintem is.-mondtam neki egy ásítás közepén.
-Rendben, akkor mondjuk holnap este ráérsz??-kérdezte mosolyogva
-Ráérek. Mi lenne ha 7-re idejönnél?-kérdeztem mosolyogva
-Rendben akkor holnap. Szia.-mondta és adott egy puszit az arcomra
-Szia.-mondtam neki én is és kikisértem.
Utánna gyorsan beleültem az igencsak kihült vizembe megmosakodtam és mentem lefeküdni. Reggel viszonylag korán keltem még Carol is itthon volt, ugy gondoltam meglepem egy finom reggelivel, amiért tegnap olyan kedves volt velem. Csináltam piritóst vajjal és lekváral hozzá teát, meg a kihagyhatatlan kakaómat. Ő pedig ásítozva jött ki a konyhába.
-Szia.-köszönt-Jobban vagy??-kérdezte egy halvány mosoly kiséretében
-Neked is jó reggelt. És igen jó vagyok.-mondtam és közben ugy vigyorogtam mint aki bolond gombát evett.
-Minek ez a jó kedv?? Csináltál reggelit??IMÁDLAK, nálad jobb lakótársat találni sem lehetett volna.-mondta és mosolygott.
-Köszönöm.-suttogtam meghatottan.-És igen csináltam reggelit. A jó kedvemről pedig majd reggeli közben mesélek ha érdekel.-mondtam neki sejtelmesen.
-Még szép, hogy érdekel csak előtte rendbe teszem magam.-mondta és már elis tűnt a szobájában.
-Én itt leszek.-kiabáltam utánna.
-Ajánlom is.-kiabált vissza
Ugy gondoltam, hogy amig ő készülödik addig nekem sem ártana. Így bementem a szobámba felkaptam egy szürke térdnadrágot hozzá a „szerencse“ pólom. Gyorsan kivasaltam a hajam, kihúztam a szemem egy kis szempillaspirál és már kész is voltam. Mire kiértem a konyhába Carol még nem volt ott, nem kellett öt percnél többet várnom már itt is volt.
-Ahogy látom te is rende tetted magad.-mondta mosolyogva
-Hát igen probálkozom.-mosolyogtam én is.
-Most pedig mesélj mire ez a nagy jókedv??-kérdezte izgatottam miközben öntött magának teát.
-Hááát tegnap miután elmentél lefeküdni idejött.-mondtam
-Tessék?? És beszéltetek?? Ajj mond máár.-mondta kíváncsian
-Igen, bocsánatot kért és ma is jön hétre de előtte szigorúan kikapcsolja a telefonját.-mondtam vidáman.-Szóval nem lesz ami elrontsa az estét, legalábbis remélem.-mondtam mosolyogva.
-Jujj hát ez szuper. Szeretnéd ha estére felszívodnék??-kérdezte teljes komolysággal.
-Nem kell.-válaszoltam rosszalóan
-Oké de ha mégis szólj nyugottan.-mondta és közben vigyorgott mint a vadalma
-Okés. Akkor tudnál beszélni a fönököddel??-tértem komoly témára.
-Persze ma mindenképpen beszélek vele és meglátjuk mit mond, bár nagyon kedves ember szóval tuti megkapod a munkát.-mosolygot
-Az nagyon jó lenne.-mondtam én is
-Figyelj nekem elkéne mennem venni pár rucit. Nincs kedved
velem jönni??-kérdezte
-De van.-válaszoltam mosolyogva
-Oké akkor kapsz tíz percet, hogy elkészülj.-adta ki a parancsot
-Igen is hölygem.-mondtam neki és még tisztelegtem is hozzá
Gyorsan beszaladtam a szobámba felkaptam a conversemet. A táskámba beledobáltam a kocsi kulcsot, pénztárcát, zsepit kulcsot és már kész is voltam.
De mivel még a Carol készülödött én leültem a nappaliba és bekapcsoltam a tvt, de nem volt benne semmit érdekes így csak kapcsolgattam.
-Oké, mehetünk jött ki Carol.-mosolyogva
-Végre azthittem már csak holnap tudunk menni mivel mire elkészülsz bezárnak a boltok.-mondtam neki vigyorogva
-Milyen jó kedve van valakinek.-jegyezte meg de ő is mosolygot.
De végre elindultunk és mivel az én kocsimmal mentünk hamar oda is értünk és belevetetttük magunkat a rengeteg üzlet közé. Már vagy a 20. boltot jártuk amikor nem birtam tovább így Carol bement a boltba én pedig elmentem venni magamnak egy üditőt és foglaltam egy asztalt mivel megbeszéltük, hogy itt találkozunk. Majdnem félóra várakozás után betoppant Carol is. Ő is ivott egy üditőt s mentünk is tovább. Vagy a 30. boltban voltunk ahol rengeteg klassz ruhát találtam. Majd utánna mennünk kellett egyrészt mivel éhesek voltunk másrészt pedig Carolnak ma még dolgoznia is kell. Vettünk magunkat egy egy szelet pizzát és leültünk megenni. Gyorsan megettük a pizzánkat és indultunk is haza. Szerencsére a forgalom nem volt nagy és hamar hazaértünk. Felmentünk és mindenki ment a sajtá szobájába a dolgára. Olyan négy körül elköszönt a Carol
és bement dolgozni én pedig rájöttem, hogy még ki sem csomagoltam ezért nekiálltam. De sajnos rengeteg holmim van ezért teljesen elvesztettem az időérzékem és a csengő hangjára lettem figyelmes. És akkor eszembe jutott Rob és a randi, de már nem volt mit tenni nem várathatom kint egy órát szóval mentem ajtót nyitni.
-Szia.-köszöntem neki mosolyogva
-Szia. Ez a tiéd.-és egy gyönyörű rózsacsokrot kaptam.
-Köszönöm. De nem kellett volna.-mondtam elpirulva.-Gyere be.-mondtam neki mosolyogva
-Egyedül??-kérdezte egy féloldalas mosoly kíséretében.
-Igen Carol dolgozik.-mondtam neki és a virágot vízbe tettem.-Kérsz valamit inni??-kérdeztem tőle
-Egy pohár cola jó esne.-mondta mosolyogva
-Okés csücs mindjárt hozom.-mondtam neki és kimentem a konyhába.-Itt is van.-adtam oda neki.
-Köszi.- mosolygott. Tetszik a pólod.-mondta én pedig fülig pirultam
-Köszi. Már nagyon régi darab de ez amolyan szerencse pólo.-mondtam neki
-Értem.-mosolygott
-Mi lenne ha megnéznénk valami filmet és rendelnénk kaját??-kérdeztem meg
-Jól hangzik. Csak egy perc megígértem valamit és nem akarom elfelejteni.-azzal elővette a mobilját kikapcsolta és letette az asztalra. Amin én jól mulattam.
-Okés most hogy ezzel kész vagy, mit rendeljünk??-mosolyogtam rá
-Pizza??-kérdzte
-Okés akkor rendelek addig ott a szobámba a nyitott böröndbe vannak dvd-k keress valamit.-mondtam neki én pedig megrendeltem a pizzát.
-Ehhez mit szólsz??-jött ki és felmutatta az egyik kedvenc filmem...



Ezekben a ruhákban ment a Klau vásárolni:)









Ezeket a ruhákat vette Klau:)

























Ezekben a ruhákban mentel vásárolni Carol:)





Ezeket a ruhákat vette Carol:)














1 megjegyzés:

  1. jaj te lány... nagyon szomi volt az eleje...
    aztán Rob nagyon cuki volt mikor jött, meg a csók is, de én Klau helyében nem engedtem volna be ilyen könnyen... :D
    kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből a randiból...
    siessssssssssss!
    puszi

    VálaszTörlés