Én már visszaszámolok. És te??

2010. július 16., péntek

16.Fejezet




Sziasztok!
Meg is hoztam a kövit mivel megkaptam az öt komit amiért nagyon hálás vagyok:)
Remélem ez a feji is tetszeni fog és legalább egy komit kapok majd mint most:)
Pont 16.-án hoztam a 16.-dik fejit.:D:D
Jó olvasgatást!
Puszi
Eyi^^




16.Fejezet

– Tesséééék? És ezt eddig miért nem mondtad el?-kérdezte és eltolt magától ami nagyon rosszul esett és könnyeim még jobban folyni kezdtek.
– Eszemben sem volt…de ha eszembe is jut és már az elején elmondom akkor is randiztál volna velem? Mert szerintem nem..egyszerűen bocsánatot kérsz és tovább mész. Igazam van?-kérdeztem szomorúan.-És különben is nem én tehetek róla, hogy mi apum foglalkozása.-sóhajtottam lemondóan.
– Elmondhattad volna.-mondta mérgesen.
– Én ajjj most hozta fel apu, hogy megakar ismerni mert sokat meséltem rólad neki. Akkor esett csak le, hogy te még nem tudod és ő se tudta, hogy kivagy..-mondtam halkan.
– És mit mondott mikor megtudta?-kérdezte és a szemei villámokat szórtak.
– Azt, hogy össze kell hozzak egy interjút.-mondtam szomorúan.
– Mi mást.-nevetett keserűen
– De nemfog semmit sem csinálni.-mondtam lemondóan.
– Ezt, hogy érted?-kérdezte kíváncsian
– Nem bántana engem..mindig is azt akarta, hogy nekem jó legyen és tudja, hogyha rád szállna akkor elhagynál…és az nekem nagyon rossz lenne.-mondtam a szemébe nézve.
– Ezzel azt mondod, hogy békén hagyna minket vagyis engem?-kérdezte meglepődve.
– Igen vagyis meg akarna ismerni persze…de csak, hogy tudja, hogy mégis kit szeretek ennyire.-mondtam kicsit elpirulva.-De a munkájából kimaradnál…apu tud nagyon diszkrét lenni.-kezdtem el mesélni és közben leültem az ágyra.-Körülbelül egy éve tele volt az összes újság azzal, hogy Kstew és te együtt vagytok és, hogy már a baba is úton van. Aput felhúzta mert, hogy ez a ti magánéletetek és ha akarjátok majd elmondjátok..persze ha igaz. És egy olyan cikket irt, hogy ő sem tudja, hogy együtt vagytok-e vagy sem…de ha nem vagytok együtt akkor mennyire rossz lehet a sok hülye pletyka…és ha mégis együtt vagytok akkor meg ha már ennyi találgatás van akkor biztos megvan rá az okotok, hogy miért nem mondjátok el.-meséltem el neki.
– Komolyan??-kérdezte meglepődve.
– Igen tudom, hogy a legtöbb újságíró nem normális…és össze vissza hazudozik de vannak kivételek…persze kevesen.-mondtam.
– Biztos vagy benne, hogy apud teljesen diszkrét lesz??-kérdezte
– Igen teljesen biztos vagyok.-mondtam egy halvány mosollyal.
– Sajnálom, hogy megvádoltalak azzal, hogy megcsaltál.-suttogta halkan.-És azt is, hogy ennyire kiakadtam…csak megijedtem.-mondta halkan én pedig odamentem hozzá.
– Meg tudsz nekem bocsájtani??-kérdeztem halkan.
– Persze…de inkább nekem kell bocsánatot kérnem tőled.-mondta halkan mire én lágyan felnevettem.
– Nálad mazochistább emberrel még nem találkoztam.-mosolyogtam rá. Kezei közé fogta az arcomat, és mélyen a szemembe nézett, de nem mondott egy árva szót sem. Puha ajkai lágyan súrolták az enyémeket. Karjaimat elégedetten, bilincsként összekulcsoltam a nyaka körül, és tesztelve tűrőképességét, alsó ajkát szívogattam, melynek köszönhetően mély sóhajok hagyták el ajkait… Ujjai vadul kalandoztak a pólóm alatt, így pillanatok alatt elérte, hogy a testem még jobban felforrósodjon.
Végig csókolt megállás nélkül, miközben gyorsan megszabadított a pólómtól. Rob szemei rögtön kikerekedtek, ahogy meglátta rajtam a szinte semmit sem takaró csipkés fekete melltartómat…egy kicsit elidőzőt a szemeivel a melleimen de nagyon hamar lecsapott fedetlen nyakamra, és már épp a pántot piszkálgatta, amikor én is lehúztam róla a pólóját. Ahogy hozzáért nyakamhoz egyből sóhajaimmal telt meg a szoba. Ez volt ez egyik legérzékenyebb pontom és ahogy ezt kitapasztalta, nem kímélt. Hosszú ideig időzött itt, de csak azért, hogy még jobban kínozzon engem. Már éppen elindult lejjebb amikor valaki csengetett…bár most nem lettem volna a helyébe mert vagy száz féle variáció jutott az eszembe, hogy fogom megölni.
– Ezt nem hiszem el.-mondta halkan
– Én sem.-suttogtam és egy apró puszit adtam neki és felvettem a földről a pólóm és felvettem mert a vendégünk igen kitartónak bizonyult. Rob is felvette a pólóját és elindult, hogy ajtót nyisson. Pont akkor jöttek be Krisék amikor én lejöttem a lépcsőn köszöntem mindenkinek és bementem a konyhába egy kis hideg vízért hátha jót fog tenni. Gyorsan megittam és bementem hozzájuk beszélgetni. Már vagy egy órája beszélgettünk amikor Ashley is meghozta a többieket.
– Jajj nagyon jól szórakoztunk végül a bowling mellett döntöttünk.-mosolygott Ashley
– Igen és nagyon jó volt. Ashleyvel megvertük a pasikat.-mosolygott boldogan Clare
– Ejnye fiúk megvertek titeket….-vigyorogtam.-Ez nagyon nem szép dolog ráadásul ti többen is voltatok.-vigyorogtam.
– Hát sajnos most így jártunk.-mondta Richard. – De én élveztem főleg amikor Marcusnak beszorult az ujja a lyukba.-vigyorgott.-És ahogy el akarta dobni ment a golyó után szépen kiterült.-nevetett most már mindenki hangosan.-És volt ott egy olyan tizenöt fős társaság és mindegyikőjük olyan tizenhárom éves lehetett...Tom kinevette az egyik lányt amikor egyet sem talált el…ezért a fiúk összefogtak és az asztal alatt összekötötték a cipőfűzőjét…odament, hogy eldobja de ráesett a golyóra mert elakadt a saját lábában és az egész klub rajta röhögött.-mesélte vidáman nekünk pedig már folytak a könnyeink a nevetéstől.-De az is jó volt amikor a társaságból a gyerek elment ennivalóért és amikor visszaért leült enni a barátai pedig a fejére nyomtak egy tubus ketchupot.
– És miután fogadtunk, hogy ki nyer…így a játék után bementünk egy fürdőruha boltba és vettünk nekünk fürdőruhát..neked is.-vigyorgott rám Ashely.-És az volt a fogadás, hogyha mi nyerünk ők is bikiniben fognak fürödni-nevetett Ash. – És ha mi vesztetünk volna két napig minden kívánságukat teljesíteni kellett volna.-mondta
– Hát akkor nagyon jól elvoltatok.-mosolyogtam rájuk.
– Voltunk boltban is.-mondta Tom és kiment az autóhoz és két hatalmas táskával jött vissza.
– Akkor ugye grillezünk?-kérdezte Clare
– Persze.-válaszolt Rob mosolyogva látni rajta, hogy imádja az édesanyát.




– Klau kijönnél egy perce a konyhába?-kérdezte Ash.
– Persze.-mosolyogtam és már kint is voltunk.
– Na meg tudtátok beszélni?-kérdezte kíváncsian.
– Hát mikor belekezdtem azt hitte, hogy megcsaltam.-mondtam halkan.
– Tessék??-kérdezte Ash meg lepődve.-Csak Rob lehet ilyen hülye.-gondolkodott hangosan.
– De utána kitombolta magát és meghallgatott. Így el tudtam neki mondani, hogy mi a gond…meghallgatott először még jobban kiakadt mint eddig volt…de elmagyaráztam neki, hogyha már az elején megtudja akkor nem lett volna köztünk semmi és igazat adott. Megkért, hogy beszéljek apuval a diszkréció miatt. És már nem is volt gond. Utána elég jól el voltunk de félbeszakítottak minket Kstewék…sajnos.-meséltem el mindent.
– Hát örülök, hogy akkor minden rendben van köztetek.-mosolygott.-Gyere megmutatom a fürdőruhád.-mondta és elkezdett az emelet felé húzni.-Remélem tetszeni fog..-mondta idegesen.-A mérte biztos jó szerintem Clare-el együtt választottuk mert, ahogy eddig látunk te kicsit sportosabb vagy…így ilyet vettünk.-mondta és elém tartott egy kék virágos rövidnadrágot és egy piros-fehér csíkos bikini felsőt…első látásara beleszerettem.-Aj mondj valamit..ennyire nem tetszik??-kérdezte Ashely idegesen.
– Ashely…ez csodás köszönöm.-mondtam és megöleltem.-Ne haragudj de ezt most fel kell próbálnom.-mondtam neki és már tessékeltem is ki az ajtón.
– Jó..juj de örülök, hogy tetszik…de nem megyek messzire mert látni akarom.-mondta és megállt az ajtó előtt.
– Rendben.-mondtam és már öltöztem is még mielőtt megmutattam volna megnéztem a tükörben és már mentem is Ashley-hez.
–Jujj anyám…egy zseni vagyok.-mondta és közben megforgatott, hogy minden oldalról megnézzen.
– Hát ezzel nem veszekedhetek.-vigyorogtam rá.
– Én is felveszem az enyémet. Oké??-kérdezte
– Persze addig én támasztom az ajtót.-mosolyogtam és ő bement. Hamar végzett is és egy citromsárga bikiniben lépett elém.-Nagyon csini vagy.-mosolyogtam.-Jól áll neked a sárga.-mondtam és egymásba karolva mentünk le a konyhába. Persze a többiek is észre vették, hogy átöltöztünk mindenki megdicsérte a ruhánkat….de amikor megláttam Rob vágytól fűtött pillantását azt kívántam bárcsak kettesben lehetnénk….de sajnos ez nem volt így..inkább segítettem Clare-nek a konyhában a húsokkal a többiek pedig kimentek a medencéhez. A fiuk előkészítették a grillt…mi pedig kivittük a húsokat és elkezdtük sütni…közben persze Clare-el megint nagyon jól elbeszélgettünk. Amikor már a húsok felét megsütöttük akkor megkértük Ash-t, hogy figyeljen egy kicsit rá. Mi pedig felmentünk és Clare felvette a fürdőruháját. Az övé egybe részes volt barna színű..de nagyon csinos..mell résznél egy kis kivágással és a háta teljesen szabadon volt. Felvette és visszamentünk elkezdtük tovább sütni a húsokat amikor Rob felkapott és bedobott a medencébe……


Klau fürdőruhája:)


Clare fürdőruhája:)


Ash fürdőruhája

4 megjegyzés:

  1. Szia,nagyon jó lett.Öröl9k,hogy Rob nem hagyta el ezért Klaut.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett
    még jó hogy nem vesztek össze Robbal :D

    VálaszTörlés
  3. az elején még nagyon úgy nézett ki h összevesznek, de szerencsére nem :D
    tök jó h kapott fürdőrucit :)
    és a vége... nagy bosszú kell ide :D:D

    VálaszTörlés
  4. Szia! Na, most meg észrevettem, hogy "Kstew"-t írsz Kristen helyett. Viszont nagyon szuper az egész :)A történetet imádom, de helyesírásilag javításra szorulna... Ne vedd sértésnek, jó?

    VálaszTörlés