Én már visszaszámolok. És te??

2010. július 20., kedd

17.Fejezet



Sziasztok!
Megint meghoztam a kövit:)
Ne haragudjatok, hogy most ilyen rövid lett de nem volt időm befejezni és nem akartam tovább húzni nektek...mert akkor csak szombaton vagy vasárnap lett volna teljesen kész. De igy megpróbálok még egyet összehozni a héten...de hát nyár van...sokat vagyok a barátaimal ott a nyári munkám...és megyek nyaralni ezért van olyan, hogy eltűnök egy kicsit..szóval ezért is bocsi..még jövöhétre van betervezve egy nyaralásom..tehát akkor nem leszek...sorryyy:(:( de utánna már viszatérek és meglesz a heti egy-kettő vagy sok komi esetén a három friss is. Remélem attól, hogy rövid lett még tetszeni fog.:)
Jó olvasgatást!
Puszi
Eyi
(L)




17.Fejezet


…a víz szerencsére nem volt hideg…de akkor is mérges voltam Robra…ő pedig mint aki jól végezte dolgát leült a srácokhoz és együtt nekiálltak nevetni…mint kiderült együtt találták ki…szépen kisétáltam a vízből…rá mosolyogtam a többiekre és bementem egy törölközőért és megtörölköztem Rob persze utánam jött.
– Na kicsim most haragszol?-kérdezte
– Igen és ez bosszút kíván.-mondtam sejtelmesen.
– Féljek??-kérdezte
– Nem kell.-mondtam, leraktam a törölközőt és kimentem a többiekhez. Arra gondoltam valahogy meg kéne viccelni de nem csak Rob-ot hanem a többi srácot is. Csak azt nem tudom hogyan. Kimentem és tovább segítettem Clare-nek persze ő mondta, hogy megoldja egyedül de én szívesen segítettem de azért közben törtem a fejem azon, hogyan szívassam meg a fiúkat. És akkor végre eszembe jutott. Hát persze a műsör suliba, táborokba, kirándulásokon..mindig mindenkinek bejött. Vigyorogva hívtam be a csajokat egy percre a házba.
– Csajok..ezt az előbbit meg kell torolni a srácokon.-mondtam úgy hogy csak mi halljuk.
– És, hogyan?- kérdezte Kstew.
– Hát mi régen táborokba meg ilyen helyeken rengeteget szívattuk egymást. Pl.: ott van a műsör..vagy a kezet a vízbe..a fogkrém meg az ilyenek.-mondtam vigyorogva.
– Én egyikről sem hallottam.-mondta Kstew és mindegyikőjük helyeslően bólogatott.
– Jó a műsör..az almalé és a tetején tejszínhabbal…adunk mindegyikőjüknek egyet és megmondjuk, hogy aki előbb megissza az nyer valamit.-vigyorogtam.
– Ez k*rva jó.-mondta Ash. Én csak rá mosolyogtam.
– Ez szerintem is jó lesz.-mondta Clare és így el is döntöttük.
– De a legviccesebb, hogy soha senki nem veszi észre, hogy amit iszik az nem sör.-vigyorogtam.
– Komolyan?-kérdezték meglepődve.
– Igen.-mosolyogtam.-De menjünk vissza mert észre fogják venni, hogy tervezünk valamit.-mosolyogtam.-Jó mondjuk egy óra múlva mindenki jöjjön be valami indokkal.-mosolyogtam és kimentem.

Leültünk a srácok mellé és elkezdtünk beszélgetni meséltek vicces történteket, de engem ez fogott meg leginkább…Kellan, Jackson és Peter amikor egyik este Robnál voltak kicsit inni..hülyülni és fogadtak azt már ők sem tudják miben mert eléggé részegek voltak…de végül is Peter nyerte meg a fogadást..amit emlékeik szerint ki más mint Kellan kezdeményezte. A két vesztesnek külön-külön feladata volt..Kellannak rózsaszín pom-pom lány ruhában kellett másnap mennie a forgatásra, Jacksonnak pedig feszülős bőrszerkóba, kivasalt hajjal, kihúzott szemekkel kellett másnap mennie. Persze másnap nem tudtak forgatni mert akárki meglátta őket már a filmbeli ruhájukban akkor is kitört belőlük a nevetés. A rendező pedig bele akarta venni a filmbe..csak ők nem mentek bele. De azért vicces lett volna ha a Twilight-ban vagy a New moon-ban így meglátjuk őket. Legalábbis szerintem. Még sokáig beszélgettünk rengeteg ilyen vicces történetet meséltek nagyon jól szórakoztunk.


Majd én felálltam és bementem a lakásba és a csajok is bejöttek utánam. Négy pohárba öntöttem alma levet és a tetejére tejszínhabot nyomtam. Megfogtuk és kivittük a csajokkal a srácoknak.
-Na szóval ez itt egy kis játék.-mosolyogtam.-A lényege, hogy aki hamarabb megissza az nyer valamit.-mondtam.
– Mit lehet nyerni?-kérdezte Kellan.
– Hát ezen még nem gondolkodtunk.-néztem a csajokra.
– Hmm…mondjuk éjfélig teljesítjük minden kívánságát a nyertesnek.-mondta Ashley vigyorogva.
– De addig már csak három óra van.-mondta Kellan. - Az nagyon rövid idő, de nem baj majd belehúzunk.-mondta vigyorogva. Mindenkinek oda adtam az „sört”.
– Jó akkor háromra.-mondtam.-Egy…kettő…három…-mondtuk a csajokkal ők pedig azonnal lekezdték inni. Persze mi nem bírtuk sokáig el kapott minket a nevetés. Jackson lett az első aminek nagyon örült is. De mi még mindig nevettünk és ezt szóvá is tették.
– Mi ilyen vicces kicsim?-kérdezte Rob.
– Hát ezt nem hiszem el…tényleg nem vették észre.-nevetett tovább Ashley.
– Mit nem vettünk észre?-kérdezte kíváncsian Richard. De mi még nem nagyon voltunk beszéd képesek így inkább bementem és kihoztam a tejszínhabot és az almalevet. És leraktam eléjük.
– Ez most mi?-kérdezte Jackson.
– Ezt ittátok.-mondta Kstew és nevetett tovább.
– Tessék?-kérdezte Rob.
– Én szóltam, hogy bosszút kíván.-mosolyogtam Robra.
-Tessék? Akkor mi tényleg ezt ittuk.-nézet rám ijedten.
– Én észre sem vettem, hogy nem sör.-mondta Richard.
– Én sem.-mondta Kellan.
– Klau megmondta, hogy nem fogjátok észrevenni.-nevetett Clare.
– Anyu te is benne voltál?-kérdezte Rob szomorúan.
– Igen.-mosolygott Clare.
Utána szépen mindenki bement Clare-el leraktuk a megmaradt
ennivalót…elmosogattunk. Kellanék haza mentek a többiek pedig mindenki a saját szobájába.
Így én is felmentem Robhoz.
– Haragszol szívem??-kérdeztem szomorúan és még a számat is legörbítettem.
– Ez gonosz volt.-mondta
– De nem volt rossz íze és semmi bajod nem lesz tőle. A suliban mindig ilyenekkel hülyéskedtünk.-mondtam halkan.
– De végül is nem haragszom. Nem repesek a boldogságtól…de jó buli volt az tuti.-mosolygott és magához húzott. Nem tudom menyi ideig feküdhetünk ott így összebújva csendben de nagyon jól esett. Így aludtam el Rob ölelő karjaiban. Másnap reggel viszont hangos kiabálásra ébredtem……

4 megjegyzés:

  1. Szia,nagyon jól lett.Jó volt a szivatás:)Kik veszekednek?Kiváncsian várom a kövit.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :D
    kiváncsi vagyok hogy ki kiabál , és hogy miért?
    nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    hát lehet meg fogtok lepődni...:) de annyit elárulok, hogy nem veszekedés lesz...:Đ és köszönöm a komikat...:) tőletek mindig kapok..amiért nagyon hálás vagyok:)
    Puszi
    Eyi^^

    VálaszTörlés
  4. ez a kis vicc nagyon jó volt, de h h nem vették észre? én nem tom, de kizártnak tartom, h nem tűnik fel egy ilyen az embernek :D:D
    na és m történt már, hogy vki kiabál??

    VálaszTörlés