Én már visszaszámolok. És te??

2010. június 21., hétfő

10. Fejezet

Sziasztok!
Megint meghoztam a frisst remélem örültök neki:)
Megszeretném köszöni a komikat nagyon sokat jelentenek nekem:)
És remélem most is kapok pár komit:) A végén lehet kicsit gonosznak fogtok tartani de ha figyeltetek eddig tudjátok kiről van szó XD A végére raktam pár elengedhetettlen képet is :)
Jó olvasgatást!!
Pusszanat
Eyi^^


10.Fejezet



-Lassan lekéne tusolnom.-suttogtam mikor elváltak ajkaink.
-Keresek neked pizsit.-mondta és felment az emeletre.
Én pedig irtam Carolnak egy sms-t, hogy ne várjon meg mert nem megyek haza, amire azt a választ kaptam hogy „mindent el kell mesélned, RÉSZLETESEN“.
És pont akkor megjelent Rob a pizsimmel.
-Csak ilyennel szolgálhatok.-mosolygott rám és egy pólot és egy boxert nyomot a kezembe.
-Köszi ez is megfelel.-mosolyogtam rá.-Akkor én elmegyek letusolok.-mondtam
Bementem a fürdőbe levetkőztem és beálltam a zuhany alá elösször csak a hideg vízet nyitottam meg és álltam alatta mert azt akartam legalább egy kicsit kitisztuljon fejem. De hamar fázni kezdtem ezért átállítottam melegebb fokozatra és megmosakodtam. Megtörölköztem, felvettem a boxert és a pólot is de előtte mélyen beszívtam Rob bóditó illatát. Utánna kimentem és a konyhában megtaláltam Rob-ot de háttal állt igy nem vett észre.
-Készen vagyok.-mondtam halkan. Mire ő hátra fordult, látványosan végigmért majd megszólalt.
-Jó áll a pólom.-mondta vigyorogva.
-Köszi.-motyogtam zavartan és el is pirultam
-Nem vagy éhes??-kérdezte még mindig mosolyogva.
-Egy kicsit.-válaszoltam és közben leültem a konyha asztalhoz Rob mellé.
-Mit szeretnél enni??-kérdezte
-Hmmmm...nem tudom.-mondtam elgondolkodva
-Pedig elkéne döntened.-mondta mosolyogva
-Eldöntöttem.-mondtam neki
-És ezt megosztod velem is??-mosolygott rám még mindig
-Persze, Gyrost.-mondtam vigyorogva.
-Jól hangzik.-mondta.-Rendelj én addig letusolok. Érezd magad otthon.-mondta és már elis tűnt a fürdő irányában. Én pedig odamentem a táskámhoz előkotortam a telefonom és rendeltem három gyrost mivel nem tudtam mennyit bír megenni. Amikor kész voltam leültem a nappaliban és bekapcsoltam a Tv-t.
De semmi érdekes nem volt benne ezért elkezdetem körbe nézni hátha talállok valamit, de semmi. Igy hát kikapcsoltam és visszaentem a konyhába. Körülbelül tíz perce ülhettem ott amikor valaki átkarolt háturól. Elösször kicsit megijedtem de hamar felismertem ezt a bóditó illatot így nyugodtan simultam az ölelésébe.
-Gyors voltál.-mondtam halkan
-Éhes vagyok.-mondta mire én felnevettem.
-Hát még vagy negyedóra mire ideér.-mondtam neki mosolyogva
-Akkor túlkell élnem valahogy.-mosolygott rám én pedig megfordultam a karjai között így már láttam az arcát. Kezeimet a nyaka köré fontam, lábujjhegyre álltam és egy apró puszit adtam a szájára.
-Én tudom mivel foglalhatnád le magad pár percre.-mondtam neki halkan és végig a szemébe néztem.
-Mivel??-kérdezte suttogva.
-Nem csinálnál nekem egy olyan isteni kakaót??-kérdeztem és közben boci szemmekkel néztem rá. Most ő nevetett fel.
-De csinálok.-mondta még mindig mosolyogva majd elengedett és nekiállt elkészíteni nekem a kakaó. -Hidegen vagy melegen??-kédezte
-Melegen ha lehet, egy kicsit fázom.-modtam mosolyogva
-Adjak egy pulcsit??-kérdezte azonnal
-Nem kell köszi.-mosolyogtam rá. És ekkor csengettek. Ő ment kifizette a gyrost és behozta a konyhába és odahozta a közben megmelegedett a kakaómat is.-Köszi.-mosolyogtam rá ismét és elis kezdtem inni a finom kakaót.
-Szívesen.-válaszolta mosolyogva. És elkezdtünk enni miután végeztünk felkísért a hálóba megmutatta mit hol találok és elindult ki a szobából.
-Te hol alszol??-kérdeztem meg mire vissza fordult.
-A kanapén.-válaszolta mosolyogva és kiment. Hallottam ahogy lemegy a lépcsőn majd teljes csend telepedett a házra ebből arra következtettem, hogy le is feküdt aludni. Én is így tettem bebújtam az ágyba nyakig magara húztam a takarót minek szintén bóditó illata volt. De nem tudtam elaludni egy órán keresztül forgolodtam amikor végre meguntam azért megfogtam a takarom és szépen halkan leosontam a lépcsőn a nappaliba. Láttam ahogy Rob békésen szuszog, nem volt tul nagy a kanapé de odafészkeltem magam mellé és betakartam a takarómmal mindkettőnek, mivel az ővé a derekára csavarodott.Szorosan hozzábújtam a fejem a mellkasára helyeztem és nagyon hamar elaludtam.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki cirogatja a hátamat. Szépen lassan kinyitottam a szemeimet és Rob mosolygos arcával találtam szembe magam.
-Jó reggelt.-mosolygott rám
-Neked is .-mondtam és egy pusziért nyújtottam ajkaimat, mire ő elmosolyodott és szenvedélyesen megcsókolt.
-Mit szeretnél reggelire??-kérdezte a csók után
-Hmm...mi az ajánlata??-kérdeztem meg vigyorogva.
-Hát esetleg egy szendvics??-mosolygott
-Jól hangzik, addig felöltözöm.-mondtam és már száltam is le a kanapéról.
-Addig én csinálok reggelit.-mosolygott rám
-Rendben.-mondtam és felmentem a ruháimért hamar felöltöztem és mentem is le hozzá.
-Kész a reggeli.-mondta és kihúzta nekem maga mellett a széket.-Gyere reggelizünk. Csináltam neked kakaót is.-mondta én pedig leültem mellé és adtam egy puszit az arcára
-Köszönöm.-mosolyogtam rá
-Szívesen.-mondta
Utánna gyorsan megreggeliztünk én elmosogattam ő pedig törölgetett.
-Nincs kedved megnézni valami filmet??-kérdezte
-Haza kéne mennem Carol aztfogja hinni, hogy elraboltak.-mondtam mosolyogva
-Utánna hazaviszlek, na a kedvemért.-könyörgött és még a boci szemeket is bevetette
-Jó rendben, de te választasz filmet.-mosolyogtam rá
-Oké. Menjünk fel.-mondta és elkezdett húzni az emeletre.-Amíg keresek valami filmet helyezd magad kényelembe.-mondta mosolyogva.
-Jó.-válaszoltam neki és elfeküdtem a hatalmas ágyon és ő is mellém feküdt és a mellkasára huzott. Így összebújva kezdtük el nézni a filmet.
-Mi a címe??-kérdeztem suttogva
-Dorothy.-suttogta
Utánna nem szóltunk egymáshoz, hanem néztük a filmet. Nagyon érdekes volt bár a végén nem kicsit lepődtem meg.
-Haza kell mennem.-mondtam Robnak.
-Akkor hazaviszlek.-mondta. Gyorsan felvettük a cipőinket, összepakoltam a táskám és már indultunk is.

***

Mikor haza értünk elköszöntünk és mondta, hogy majd hív. Én pedig felmentem és Carol kitörö lelkesedéssel fogadott.
-Carol itthon vagy??-kérdeztem kiabálva
-Itthon, szia mesélj most.-mondta mosolyogva
-Szia, nincs mit mesélni.-mondtam és közben levettem a cipőm leraktam a táskám.-Éhes vagyok, van itthon valami ehető??-kérdeztem mosolyogva
-Persze, tegnap voltam bevásárolni.-mosolygott rám Carol
-Oké.-mondtam és kimentem a konyhába, hogy keressek valamit enni.
-Na mesélj, mit csináltatok??-kérdezte egy huncut mosolyal az arcán
-Hát tegnap kaptam tőle egy karkőtöt.-mondtam és felé nyujtottam a kezem.-És egy csokor rózsát, de azt gondolom láttad, mikor beléptem. Utánna dvd-zni akartunk de beállítottak a kollégái, velük beszélgettünk majd végül velük együtt néztünk meg egy filmet. Miután ők elmentek elmentünk letusolni majd vacsiztunk és lefeküdtünk aludni. Ma felkeltünk csinált reggelit, megnéztünk egy filmet és utánna haza hozott.
-Nem történt semmi??-kérdezte elszontyolodva
-Semmi.-mondtam mosolyogva és elkezdtem enni az ebédemet.
-Jól van,értem. Mára engem is estére osztottak be igy majd tudok segíteni.-mondta vidáman.
-Ez nagyon jó. Kicsi félek.-mondtam
-Nem kell Josh nagyon kedves, és türelmes hagyni fog időt,
hogy beleszokj.-mosolygott rám megnyugtatólag Carol.
-Remélem. És hánykor indulunk??-kérdeztem mosolyogva
-Fél kilenc után, mert kilenckor kezdődik a műszakunk.-mondta még mindig mosolyogva. Majd megcsörrent a telefonom.
-Megyek felveszem.-mondtam mosolyogva
-A nyakamat rá, hogy Rob az.-kiabált utánnam. És igaza lett Rob hívott.

***

-Szia.-köszöntem
-Szia. Már most hiányzol.-mondta szomorúan.
-Te is nekem. -mondtam én is szomorúan.
-Arra gondoltam, hogy elmennék érted, ha megmondod hánykor végzel.-mondta és lehetett hallani a hangján, hogy mosolyog
-Ez nagyon jól hangzik.-válaszoltam vidáman.-Olyan kettő körül végzek, de a vendégektől függ.-magyaráztam
-Jó akkor kettőre odamegyek érted.-mondta.-És van egy meglepim.-mosolygott
-Már megint nem kellenek nekem ezek a meglepik és nem is szeretem őket.-mondtam durcásan.
-Ennek örülni fogsz.-mondta nevetve
-Ahh jó.-mondtam még megjátszott durcázással, mert már nem haragudtam rá
-Tényleg örülni fogsz.-mondta mostmár komolyan.
-Hiszem ha látom...bár ha egy óriási bögre kakaót készítettél tuti a siker.-mondtam neki nevetve.
-Hát sajnos nem kakaó, de azt is kaphatsz ha szeretnél.-mondta
-Jól hangzik.-mosolyogtam
-Ne haragudj de most mennem kell, akkor este. Puszi. Szeretlek.-mondta
-Rendben, én is szeretlek, puszi-mondtam és kinyomtam majd visszamentem a konyhába Carolhoz.

***

-Na ő volt??-kérdezte vigyorogva
-Igen ő.-mondtam és közben csengettek
-Majd én megyek nyitom.-mondta Carol én pedig öntöttem magamnak egy pohár üditőt.

***
-Szia kislányom...-hallottam meg a hátam mögül.
-Hát te meg mit keresel itt??-kérdeztem miközben megfordultam, a hangom nem volt több suttogásnál.
-Látni akartalak.-mondta
-Nem te nem látni akartál hanem tönkre tenni az életemet.-mondtam és berohantam a szobámba.

***

-Héj Klau minden rendben??-dörömbölt az ajtómon Carol.-Ki ez a nő??-kérdezte mire én kinyyitottam az ajtót
-Carol ö itt.......


A film:)


A rózsa=)


És a karkötő:D

2 megjegyzés:

  1. huha... ottalvós buli? :D:D jó kis pizsije lehetett... hm...
    jaj én is kimentem volna a kanapéra, és jól odabújtam volna hozzá, az tuti:P
    és a vége... jó tudom, hogy az anyja meg minden, de miért jött ide? és miért vannak összeveszve? ajjjjjjjjjj
    kikészítesz! :D
    pusz

    VálaszTörlés