Én már visszaszámolok. És te??

2010. június 16., szerda

9.Fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a kövit:)Remélem tetszeni fog és kapok pár komit:)
nincs más hozzáfűznivalóm remélrem ezt majd ti megteszitek:)
Jó olvasgatást!
Pusszanat
Eyi
(L)


9.Fejezet


-Ennyire vicceset kérdeztem??-kérdezett vissza Jackson
-Nem vagyis de.-válaszoltam és közben próbáltam lehiggadni.
-Eléggé vicces volt a megismerkedésünk, szóval igen.-válaszolt Rob is vigyorogva.
-Akkor mi lenne ha elmesélnétek??-kérdezte Kellan
-Hát éppen egy könyvesboltban olvastam egy könyvet, amikor ő bejött és fellököt.-meséltem el röviden.
-Komolyan??-kérdezték ők is nevetve
-A legkomolyabban.-válaszoltam mosolyogva.
-Hol van ez a könyves bolt én is fellökök valakit.-mondta vigyorogva Kellan
-Ez nem volt vicces.-mondta neki Rob
-Mesélj nekem magyarországról.-váltott témát Jackson amiért egy hálás pillantást küldet felé, nem szeretném ha Rob miattam veszne össze a barátiaval.-Még nem nagyon hallottam róla de kíváncsi lennék rá.-mondta mosolyogva
-Szívesen mesélek. Vannak gyönyörű helyek, rengeteg látni való van -mondtam mosolyogva. -Például nagyon szép Budapesten a Hősök tere vagy a Margit sziget is gyönyörű látvány. Ott vagy a Széchenyi lánchíd, a Parlament.
Esztergomban a Bazilika, a Búbánatvölgy. Tatán az Angolkert. Veszprémben a Tűztorony. Kőszegnél az Írottkő. Győrben az Erzsébet liget és még rengeteg minden van. De ez csak töredéke a rengeteg szép helynek. -mondtam mosolyogva.
-Soklátnivaló lehet ott.-mosolygott rám Jackson.
-Igen sok van.-mosolyogtam rá.
-Na és akkor elmondod, hogy mit csináltatok míg nem voltunk itt??-kérdezte meg vigyorogva Kellan mire mi hangosan felnevetünk.
-Hát ha ennyire nagyon érdekel DVD-zni készültünk, esetleg csatlakoztok??-kérdeztem meg őket mosolyogva.
-Mi nem érünk rá filmet nézni.-mondta Nikki és Kristen és ott hagytak bennüneket.
-Én szívesen maradtok.-mondta Jackson
-Én is.-vigyorgott Kellan
-Mi ilyen vicces??-kérdeztem rá mert kíváncsi lettem. De közben nem értettem, hogy mi lett a bajuk Nikkiéknek.
-Aki kíváncsi hamar megöregszik.-mondta még nagyobb vigyorral a képén.
-Rendben.-mondtam és nyugottságot színleletem magamra.-Akkor Ashley te is maradsz??-kérdeztem meg mosolyogva.
-Beszélhetnénk egy percet??-kérdezte mosolyogva
-Persze.-montam neki és kimentünk a konyhába.

***
-Figyelj én csak azt akartam mondani, hogy ne haragudj Nikkiékre csak ők nem szeretik a változásokat és te nagy változást hozol Rob életébe. -mondta-És gondolom ismered a pletykákat.-mondta és kérdőn nézet rám mire én egy aprót bólintottam.-Szóval egy pici része igaz, Krisnek tényleg tetszik Rob, de ő csak barátként tekint rá.-magyarázta
-Köszönöm, hogy elmondtad.-mondtam és megöleltem.
-Nyugodj meg megfognak enyhülni rá se lehet ismerni Robra olyan boldog mióta ismer téged.-mosolygott rám.-De én mindenképpen megszeretnélek ismerni, ugyhogy elmehetnénk valahova.-mondta
-Rendben. Mondjuk vásárolni??-kérdeztem rá mire neki felcsillant a szeme.
-Igen nagyszerűen hangzik.-mosolygot rám.-De menjünk vissza mert a fiuk azthiszik megettelek.-vicceködőtt nevetve és én is vele nevettem.
-Mi ilyen vicces??-vigyorgott Kellan.
-Aki kíváncsi hamar megöregszik.-válaszoltam mosolyogva. Kellannak pedig lefagyott a mosoly az arcárol. Szólásra nyitotta a száját de inkább becsukta, majd ujra kinyitotta és ujra becsukta.
-Most jelen pillanatban nem jut eszembe semmi frapáns beszólás, de nem felejtem el, később megkapod.-mondta és kinyújtotta rám a nyelvét mint egy ötéves. És erre mindenkiből kitört a nevetés ma már sokadszorra.
-És mit fogunk nézni??-kérdezte Ash
-Még nem döntöttük el.-mosolyogtam rá.
-Nekem van egy ötletem láttátok már a Napforulót??-kérdezte meg vigyorogva Jackson
-Nem.-válaszoltuk egyszerre.
-Az jó mert én se.-mosolygott rám-De azt hallottam, hogy nagyon jó és kint van a kocsiban ha érdekel titeket.-mosolygott.
-Milyen stílusu??-kérdeztem meg.
-Horror.-válaszolta suttogva
-Nekem tetszik az ötlet.-mosolyogtam.
-Nekem is.-mondta Kellan
-Legyen.-mondta Rob
-Akkor a többség dönt.-mondta Jackson és kiment a filmért.
-Csináljak pop cornt??-kérdeztem meg többieket.
-Igen, az jó lenne.-vigyorgott Kellan
-Rendben.-mondtam és kimentem a konyhába.
-Na megyek segítek Klaunak.-mondta Ash és már kint is volt.

***

-Azthiszem egy popcorn-al megbirkozom egyedül is.-mondtam mosolyogva
-Azt gondoltam.-mosolygot-Csak beszélgetni akartam.-mondta még mindig mosolyogva
-Rendben. Melyik popcornt szeretik??-kérdeztem
-Mindegy csak ne sima legyen. És akkor mikor megyünk vásárolni??-kérdezte mosolyogva.
-Hát én holnap este kapom meg a heti beosztásom és akkor megtudom mondani, hogy mikor érek rá.-mosolyogtam.
-Akkor te most dolgozol és egyetemre jársz??-kérdezte
-Igen.-mondtam és közben kivettem az első kész pop cornt
-Az nem semmi. És hol dolgozol??
-A 9clubban vagyok, vagyis leszek pincérnő.-mosolyogtam rá
-Mi lenne ha holnap beugranék és akkor ha lesz pár szabad perced megdumálnánk a vásárlást??-kérdezte mosolyogva
-Jól hangzik. Kész vannak mehetünk.-mosolyogtam rá

***

-Na kész is van.-mosolyogtam-Rob segítenél egy picit??-kérdeztem
-Persze.-mondta és kijött utánam a konyhába.-Miben kell segíteni?-kérdezte mosolyogva.
-Semmiben.-válaszoltam. Odamentem hozzás és megcsókoltam. Elösször csak apró puszikat váltottunk majd egyre szenvedélyesebb lett. Egyik kezével a hajamba turt a másikkal pedig benyult a pólom alá amitől jóleső bizsergés járta át a testem és még közelebb húztam magamhoz. Mostmár én sem birtam magammal én is benyultam a póloja alá és elkezdtem simogatni kidolgozott hátát. Ő pedig felkapott és felültetett a konyhapultra én pedig összekulcsoltam a lábam a csípője körül.
-Hol vagytok már??-hallottam meg Ash hangját.-Ohh bocsi nem akarok zavarni.- mondta és már ki is ment a konyhából, mi pedig azonnal szét rebbentünk
zihálva vettük a levegőt én pedig elpirulva néztem rá. Mert ez nem én vagyok, én nem szoktam ilyet csinálni rámászni egy srácra.
-Mennünk kéne még mielőtt Kellan kijön és elsüt egy újabb viccet.-mosolyogtam Robra.
-Szeritem is.-mosolygott rám.-Gyere.-mondta és elkezdett befele húzni.
Mikor bementünk már elinditották a filmet, de szerencsére még csak a reklámok mentek. Így mi csendben leültünk a kanapéra pontosabban Rob ült a kanapén én pedig az ölében és szorosan hozzá bújtam.
-Szeretlek.-suttogta a fülembe. Mire én elmosolyodtam.
-Én is szeretlek.-suttogtam a fülébe. Majd mindketten elmerültünk a filmben.
Ez a film nagyon ijesztő volt szegény Robot majdnem mefojtottam annyira kapaszkodtam a nyakába. Egyszer meg is kérdezte, hogy ennyire félek. És amikor mondtam neki, hogy igen onnantól kezdve magához szorított. Majd szépen vége lett a filmnek aminek kifejezetten örültem.
-Hát nekem nem tetszett.-mondta azonnal Ash
-Nekem se.-mondtam én is.
-Szerintem jó volt.-vigyorgott Rob.
-Nekem is tetszett.-mondta egyszerre Kellan és Jackson.
-Megvan.-kiabált hangosan Kellan.-Lehet, hogy aki kíváncsi hamar megöregszik de legalább nem marad tudtalan.-vigyorgott rám önelégülten.
-Kellan ennek nincs semmi értelme.-mondtam neki mosolyogva
-De van.-mondta határozottan
-Akkor beavatnál mert sajnos én nem értem.-mondtam neki teljesen higgadtan.
-Háát.....ööö...ajjj mindig a kicsit bántjátok.-mondta durcásan és elkezdett felöltözni.
-Na de nekünk ideje indulni.-mondta Ash és elkezdték összeszedni a holmijukat. Elköszöntünk és már mentek is. Bár a Kellan nagyon bedurcizott.
-Lassan nekem is mennem kéne.-mondtam Robnak
-Nincs kedved maradni??-kérdezte mosolyogva
-Hát nem is tudom....nincs nálam semmi.-mondtam neki kicsit elpirulva
-Tudok kölcsönözni egy pizsit ha kell.-vigyorgott még mindig.-Na léccci.-nézet rám bocsi szemmekel és azonnal tudta, hogy nyert ügye van. Közelebb jött hozzám és nagyon lágyan megcsókolt.....


A film:)



Ha valaki nem tudná miről beszélek...:)

5 megjegyzés:

  1. Szia,szerintem nagyon jó lett ez a fejezet is!

    VálaszTörlés
  2. juujj nagyon jo lett alig varom a kovit:D
    puszi, Tekla

    VálaszTörlés
  3. szija
    nagyon jóó a törid! alig várom a kövi részt.=)
    nagyon aranyosak együtt
    puszii.=)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a töri! Most olvastam el, és nagyon bejött! Remélem hamar jön a kövi! Puszi!

    VálaszTörlés
  5. ash annyira jó fej! nagyon bírom.
    de komolyan, hogy Kellan-nak milyen beszólásai vannak... eszméletlen. és tényleg nagyon aranyosak!
    pusz

    VálaszTörlés