Én már visszaszámolok. És te??

2010. június 14., hétfő

Nagyon szomorú vagyok....

Sziasztok!

Nem akarok nektek panaszkodni de most nagyon elbizonytalanodtam.
Ennyire nagyon rossz lett?? Még egyeten egy szem komit sem kaptam:(
Most nagyon szomorú vagyok. Komolyan gondlokodom rajta, hogy abba fogom hagyni. Nem olyan könnyű megirni egy fejit sok munkám és időm van benne.Ugyhogy ha szeretnétek, hogy folytassam akkor kérek komikat...mert igy nem fogom. Ha saját szórakozásomra akarnék írni akkor irnám egy füzetbe, de én nektek irok. Szóval mindenkit megkérek aki olvas, hogy irjon *nagy boci szemmekkel nézek rátok* és azt is irjátok meg nyugodtan ha valami nem tetszik...nem fogok megsértődni. Ha az elkövetkezendő pár fejihez nem kapok komikat akkor abbahagyom és írogatok a saját kis füzetembe magamnak.

ui.:Bocsi, hogy igy kifakadtam de ha valaki közületek ír ugy mint én akkor képzelje bele magát a helyzetembe..milyen rossz érzés lenne. Szerdán hozzom a kövit:)

Pusszanat
Eyi
(L)

3 megjegyzés:

  1. Szia,nehogy abbahagyd az irását,nekem tetszik a történeted,és szerintem még sokaknak,csak lusták vagyunk irni:)Fel a fejjel:)

    VálaszTörlés
  2. sya!Most olvasom először az oldalad,de nagyon tetszik szóval ne hagyd abba az írást.
    És várom a frist.

    VálaszTörlés
  3. feji, komi, ugy? Úristen, a hideg is kirázott...

    VálaszTörlés